Nordic IVF Center Malmö
Nu är det väl ändå kört? CB testa tidigt gav inget utslag, tydligt minus. Jag borde kunna sluta med Lutinus?
Ännu ingen jätteblödning, men färskt blod.
Nu är det väl ändå kört? CB testa tidigt gav inget utslag, tydligt minus. Jag borde kunna sluta med Lutinus?
Ännu ingen jätteblödning, men färskt blod.
Gina43 det låter som att det kanske är mensen....men hade jag varit dig hade jag kört lutinus till testdagen ändå och sen testat slutliga testet.
Gina43: vad tråkigt om det är mensen som är på gång :(
När har du testdag?
Tänker på dig. Hoppas du kan njuta av sommaren och lite rosé osv med gott samvete. Tråkigt att du ska behöva känna stress över att jobba och göra ivf samtidigt. Vet hur det känns. Samla massor med nya krafter i sommar! Kram
Har fått spotting. Samma dag som förra ivfen. Känns som allt kommer gå åt h*lvete denna gången också. Tjuvtestade imorse. Negativt.
Tack... Känns skönt med det stöd och uppmuntran man får här inne. Svårt för vänner och familj att förstå vad vi ivf:are går igenom. Går liksom inte att förklara den sorg, oro, väntan, förhoppning mm som man går igenom
Då satte mensen in på allvar. Andra ivf försöket gick inte heller vägen. MEN! Ringde precis kliniken och det verkar som att vi får göra ett FET så snart jag får ägglossning igen. Enligt sjuksköterskan är det mer psykologiska anledningar som gör att dom rekommenderar att man väntar. Men känner man sig redo får man köra igen direkt. Väntar dock på att doktorn ska ge klartecken men det bådar ju gott :) så nu känns det strax bättre att veta att vi nog inte behöver vänta hela sommaren.
Imorgon är det dags för andra ultraljudet och troligtvis då jag ska få det bekräftat att det är ett MA. Lite jobbigt att jag skulle gå in i vecka 10 imorgon om allt hade varit bra.
Försöker plugga och motivationen är noll.. Bara två veckor kvar av terminen men jag känner bara för att ge upp!
Blir då sur och arg på min kropp. Mensvärk mega idag. Samma dag som alla andra försök. Mensen brukar komma cd13 efter ÄL. Suck! Varför kan det liksom inte bara funka.......
Ska försöka göra så mycket jag orkar, siktar i stort sett på att bli godkänd. Kommer ju inte jobba så mycket i sommar heller så man hinner läka ut.
Sambon är mer peppad på att köra igång direkt i augusti, får se om jag känner mig lika redo då. Jo vi köpte 3 pack, så det känns bra att man slipper oroa sig för den ekonomiska biten och tacksam över bra resultat till frysen denna gången.
Ska iaf bli otroligt skönt med ett avslut, nojjar mig mer över smärtan över framkalla missfallet, usch man läser alldeles för mycket på trådar på familjeliv.