• MålaMittHjärta

Nordic IVF Center Malmö

mom2012: Inte många som vet vart den byn ligger så nu blev jag nyfiken :) 
    Då har ni lite att fundera på,hade de ändrat något i behandlingen denna gången för att det gick "bättre"?

gina43: Pratade med min syster häromdagen och hon kände likadant. Min mormor var väldigt speciell när hon levde och hennes uppväxt har inte varit den bästa. Men tråkigt ändå när hon undviker ämnen och tror knappast jag har hört henne säga "jag älskar dig" till någon av oss barn..

Oerhört tacksam finns ju de svärföräldrar som är från helvetet, mina är bra även om svärfar är lite skum. 

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • MålaMittHjärta

mom2012: Inte många som vet vart den byn ligger så nu blev jag nyfiken :) 
    Då har ni lite att fundera på,hade de ändrat något i behandlingen denna gången för att det gick "bättre"?

gina43: Pratade med min syster häromdagen och hon kände likadant. Min mormor var väldigt speciell när hon levde och hennes uppväxt har inte varit den bästa. Men tråkigt ändå när hon undviker ämnen och tror knappast jag har hört henne säga "jag älskar dig" till någon av oss barn..

Oerhört tacksam finns ju de svärföräldrar som är från helvetet, mina är bra även om svärfar är lite skum. 

• MålaMittHjärta
    Blomster84 skrev 2015-06-13 18:42:43 följande:

Då var man ruvare igen. :) allt gick bra imorse och nu är det bara den eviga väntan som återstår. TD 27/6

Åh spännande :) Håller tummarna :)
  • MålaMittHjärta
    Libra1 skrev 2015-06-12 19:52:05 följande:
    Nej jag har inte fått opereras ännu. Ska träffa en läkare på Endometrioscentrum den 2 juli. Då får den läkaren ta ställning till om det blir aktuellt.

Jag fick inte Enanton. Enligt Pia var det samma sak med Synarela. Hon ville avvakta med det tills jag fått det konstaterat.
    Hoppas du träffar en vettig läkare på EC ! Och att du får klarhet och får hjälp till att må bättre.
  • MålaMittHjärta
    mom2012 skrev 2015-07-08 19:44:52 följande:

Puff puff någon hör inne som är på g efter sommaren?

Vi kommer göra ett FET i augusti eller september om det krockar med vår kreta resa i augusti. 
  • MålaMittHjärta
    Libra1 skrev 2015-07-18 12:31:48 följande:

Jag ska få göra en laparoskopi i höst så vi får vänta lite med nästa försök. Drygt! Hoppas på ett försök innan jul i alla fall.

Hoppas ni alla har en trevlig sommar! :)

Vad drygt men extra väntan men hoppas de kan hitta någon förklaring till din smärta via laparoskopi. 

Desamma :) Extra skönt nu när solen är framme och man äntligen kan bada :) Dock har det blivit en och annan flaska vin nu med alla dessa grillkvällar :) 
  • MålaMittHjärta

mom2012: Låter spännande och hoppas det fungerar för er :) Men skönt ni har fått en plan :)

Gina43: Hade du provat långa protokollet innan, kommer inte ihåg? Men hoppas det ger bra resultat. 

• MålaMittHjärta
    Gina43 skrev 2015-07-20 18:05:44 följande:

Nej, det är första gången och enbart så att ägguttag kan ske nu i sommar och inte i september. Spännande! Sjätte spraydagen, känner mig bara lite mer irriterad än vanligt, typ PMS. Det är väl i och för sig inte så konstigt.. tappar lite mer hår.

Fast egentligen borde jag kanske lämna tråden - detta försök gör vi ju på annan klinik (och jag var ju inte ens baserad i Malmö till att börja med..).

Spännande :)
    Vilken klinik blev det?
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö