Gina43 skrev 2015-05-27 22:22:43 följande:
Hoppas att allt går så bra som det kan! Läs inte fler sådana trådar på FL! (lätt att säga).
Här är också flytt på gång. Låt oss se det som början på något nytt och roligt? Och vi får kanske äta och dricka vad vi vill i sommar? Vad har ni för planer?
Här är det gnälligt. Är det inte jag som är gnällig så är det maken eller sonen. Jag blöder fortfarande
Det känns deppigt ibland också, men det ger sig nog. Snart blir det som sagt något nytt! Då måste jag ha skakat mig ur denna svacka.
Tror verkligen att huset ger oss en nystart! Vi bor rätt så trångt här och ska bli skönt att sonen får mer utrymme, och vi med såklart att man slipper gå på varandra.
I sommar ska vi ta det lugnt, komma iordning med huset och bara göra korta utflykter. Sambon fyller 40 i augusti så den 20:e aug åker vi till Kreta, med hans mamma, styvpappa samt hans syster med man och 4 åriga dotter. Blir ett lollo och bernie hotell, tror E kommer att älska detta + att jag och sambon kan få lite egentid någon kväll när farmor passar E
Jobbigt att du fortfarande blöder :( hoppas det slutar snart.