• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

Millan14 skrev 2014-09-16 11:20:13 följande:

Rd 14 å blod. Ganska sparsamt, dock klumpar, ursäkta detaljerna. Så antar att det är kört, försöker få tag på kliniken.

Åh nej!! Hoppas hoppas att det ändå blir plus.

Kram
  • 2014bebis
    MissKS skrev 2014-09-17 21:10:39 följande:

Usch så tråkigt Millan!!! Lider med dig.

Imorgon ska jag göra en kemisk abort. MA:et har fortfarande inte kommit ut. Fick besked idag att embryot dog på dag 6+5, dvs för exakt två veckor sedan. Tungt. Känner mig orolig och rädd. Kramar till er.

Kramar till dig idag.
  • 2014bebis

Leja, grattis!!

Känner mig besviken efter äp idag. Fick endast 4 ägg. Hade hoppats på några fler med den nya medicine men visst det ska ju räcka med ett guldägg.

Trevlig helg alla!!

• 2014bebis

MissKS är verkligen ledsen för din skull. Så fruktansvärt att behöva gå igenom något sådant. Stor kram till dig

Idag fick jag ett toppen embryo tillbaka så nu är jag ruvare igen. Tyvärr fanns där bara ett som var tillräckligt bra att återföra. De andra 2 skulle odlas vidare för att ev återföras på onsdag. Hoppas verkligen jag får ett bra embryo till. Väldigt länge till td 8/10.

• 2014bebis

Vad skönt Leja, hoppas det håller i sig nu. Håller tummarna och tack för tummarna från dig. Kram

Är så nervös inför imorgon om där finns en blasto kvar till oss för återföring. Vill så himla gärna få tillbaka ett till embryo imorgon.

• 2014bebis
    Libra1 skrev 2014-09-23 23:29:43 följande:

Sindyrella: Hoppas VUL gick bra idag.

2014bebis: Grattis till ruvningen. Sätter de tillbaka ytterligare ett embryo senare? Har jag aldrig hört talas om.

Jag har inte heller hört om det tidigare men jag var inte sen att tacka Ja nä jag fick chansen. Hoppas bara att där finns en blasto idag att få tillbaka.

Hur går det för dig Lira? Är det operationsdagen snart så du får starta din behandling?
  • 2014bebis
    2014bebis skrev 2014-09-24 07:07:07 följande:

Jag har inte heller hört om det tidigare men jag var inte sen att tacka Ja nä jag fick chansen. Hoppas bara att där finns en blasto idag att få tillbaka.

Hur går det för dig Lira? Är det operationsdagen snart så du får starta din behandling?

Lira är ju Libra1 så klart
  • 2014bebis

Fick en blasto idag så nu är jag glad ruvare till 2 embryo Ett från dag 3 och ett från dag 5. Nu är det bara att vänta och hoppas.

Sindyrella, Wow vilken massa blåsor!!

Libra1 vad skönt att du har en tid snart. Då är du också igång inom kort. Härligt!

• 2014bebis
    Moolie skrev 2014-09-24 21:18:54 följande:
    Åh, så härligt!! Hur vet man vilket som blir vad? Kommer de komma ifatt varandra eller kommer det märkas skillnad vid VUL? :D
    Vet faktiskt inte om det blir någon skillnad eller om man kommer att se någon skillnad vid VUL. Spännande är det i varje fall =)
    Nu vill jag bara vrida fram dagarna till den 8/10!!

Tack ITM!!
  • 2014bebis

Jag uppdaterar listan för det var ett tag sedan sist
    Ha en fin helg!

{#emotions_dlg.flower}Väntar på ny behandling:

{#emotions_dlg.flower} Spraystart:

{#emotions_dlg.flower} Sprutstart:
    15 aug - Millan14
    8 sept - 2014bebis
    ca 17 september - Sindyrella1983
    ca 29 okt - Libra1

{#emotions_dlg.flower} VUL:

{#emotions_dlg.flower} Äggplock:
    Vecka 40 - Sindyrella1983
    Vecka 46 - Libra1
    19 sept - 2014Bebis

{#emotions_dlg.flower} ET/FET:
    24 aug - Moolie

Plus Testdag:
    21 sep - Millan14
    8 okt - 2014 Bebis

Gravid Gravida och BF:
    2 Mars 2015 - ITM
    8 Mars 2015 - walkwithme
    16 Maj 2015 - Moolie

{#emotions_dlg.flower} Antal försök:
    Libra1 - 4 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
    Moolie - 1
    Sindyrella1983 - 3 färskförsök (ska påbörja 4:e)
    2014bebis- 6 färsk (påbörjat nr 7)

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö