Nordic IVF Center Malmö
Rd 14 å blod. Ganska sparsamt, dock klumpar, ursäkta detaljerna. Så antar att det är kört, försöker få tag på kliniken.
Kram
Rd 14 å blod. Ganska sparsamt, dock klumpar, ursäkta detaljerna. Så antar att det är kört, försöker få tag på kliniken.
Usch så tråkigt Millan!!! Lider med dig.
Imorgon ska jag göra en kemisk abort. MA:et har fortfarande inte kommit ut. Fick besked idag att embryot dog på dag 6+5, dvs för exakt två veckor sedan. Tungt. Känner mig orolig och rädd. Kramar till er.
Leja, grattis!!
Känner mig besviken efter äp idag. Fick endast 4 ägg. Hade hoppats på några fler med den nya medicine men visst det ska ju räcka med ett guldägg.
Trevlig helg alla!!
MissKS är verkligen ledsen för din skull. Så fruktansvärt att behöva gå igenom något sådant. Stor kram till dig
Idag fick jag ett toppen embryo tillbaka så nu är jag ruvare igen. Tyvärr fanns där bara ett som var tillräckligt bra att återföra. De andra 2 skulle odlas vidare för att ev återföras på onsdag. Hoppas verkligen jag får ett bra embryo till. Väldigt länge till td 8/10.
Vad skönt Leja, hoppas det håller i sig nu. Håller tummarna och tack för tummarna från dig. Kram
Är så nervös inför imorgon om där finns en blasto kvar till oss för återföring. Vill så himla gärna få tillbaka ett till embryo imorgon.
Sindyrella: Hoppas VUL gick bra idag.
2014bebis: Grattis till ruvningen. Sätter de tillbaka ytterligare ett embryo senare? Har jag aldrig hört talas om.
Jag har inte heller hört om det tidigare men jag var inte sen att tacka Ja nä jag fick chansen. Hoppas bara att där finns en blasto idag att få tillbaka.
Hur går det för dig Lira? Är det operationsdagen snart så du får starta din behandling?
Fick en blasto idag så nu är jag glad ruvare till 2 embryo Ett från dag 3 och ett från dag 5. Nu är det bara att vänta och hoppas.
Sindyrella, Wow vilken massa blåsor!!
Libra1 vad skönt att du har en tid snart. Då är du också igång inom kort. Härligt!
Jag uppdaterar listan för det var ett tag sedan sist
Ha en fin helg!
Väntar på ny behandling:
Spraystart:
Sprutstart:
15 aug - Millan14
8 sept - 2014bebis
ca 17 september - Sindyrella1983
ca 29 okt - Libra1
VUL:
Äggplock:
Vecka 40 - Sindyrella1983
Vecka 46 - Libra1
19 sept - 2014Bebis
ET/FET:
24 aug - Moolie
Testdag:
21 sep - Millan14
8 okt - 2014 Bebis
Gravida och BF:
2 Mars 2015 - ITM
8 Mars 2015 - walkwithme
16 Maj 2015 - Moolie
Antal försök:
Libra1 - 4 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
Moolie - 1
Sindyrella1983 - 3 färskförsök (ska påbörja 4:e)
2014bebis- 6 färsk (påbörjat nr 7)