Nassa skrev 2014-04-15 21:25:41 följande:
Libra1 och Walkwithme: Lycka till med äp och återföring denna vecka. Håller tummarna för ett bra resultat.
Edison; Grattis till ett fantastiskt resultat!!!!
Jag kan verkligen säga att det är uppochner ena dagen rädslor och sorg och nästa ett halmstrå av hopp. Testade nu imorse som jag hade blivit tillsagd. Till min stora förvåning så var det ett litet tunt streck för positivt. Jag ska testa igen på torsdag morgon. Ringde kliniken och de sa att lite konstigt var det men så tänkte jag efter. Jag var på middag i lördagskväll och kom hem vid 2 tiden. Drack en massa vatten under kvällen och sen var jag tidigt uppe och kissade och gjorde gravtest. Vi får se vad torsdagens test visar. En del kliniker säger att man inte ska testa förrän efter 21 dagar... lever på hoppet :)
Tror att healing kan hjälpa....appråpå häxor.....
kram till er alla!
Oh vad jag hoppas att strecket bli starkare!!! Hoppet är det sista som lämnar oss.
Håller tummarna allt vad jag kan!
Gjorde scratchingen idag, måste säga att det var det värsta jag gjort. Herregud vad ont det gjorde, tur att det gick så fort. Frågade om immunförsvaret och ska testa att ta trombyl denna gången. Enl Pia fanns det inga Svenska studier att det skulle hjälpa men hon tyckte inte det kunde skåda i varje fall.
Hoppas du mår bättre Edison!
Libra du får ta det lugnt och vara rädd om dig.
ITM hoppas ni får en fantastisk resa!
Kram på er!!