Nordic IVF Center Malmö
2014Bebis jag skulle avråda dig för att testa Fructus Femina innan du pratat med din läkare. Om de är OK med det, testa.
Jag läste också om bra resultat precis som du. Köpte dem och den behandling jag gjorde nu sist tog jag dem 2 veckor inför återförande av embryo så som det stod i deras instruktioner.
Det är första och enda gången jag fått avbryta en IVF behandling (vi har gjort många och har ett barn, så detta är syskonförsök). Jag kan inte säg om det var pga dropparna, men något var det som gick fel.
Jag ska ta med flaskan och mina mediciner nu på inskrivningen nästa vecka så att kliniken vet exakt vad jag tagit de övriga behandlingarna. Jag har andra hormoner som jag tar pga hyposfysen är hyperaktiv, det är också "nytt" sedan 1 år. Och senaste året har resultaten från IVF blivit sämre och sämre.
Man vill ju verkligen att det ska funka denna gång, speciellt eftersom detta blir vårt sista försök. Dom tror inte att jag får bättre ägg så dom tycker inte att det är lönt att göra fler försök men vi har ju en blastocyst som vi så klart måste ge en chans.
Så lite hopp finns det allt kvar!
Trevlig helg till er alla
Kram