• 2014bebis

Nordic IVF Center Malmö

Millan14 skrev 2014-11-26 10:09:52 följande:

Mom2015- skönt att du är bättre å kan vila idag! Hoppas att du inte blir dålig igen ikväll.

Här e de rd 13, ännu ingen mens i sikte. Sjukt nervös! Tror jag går sönder om det inte fungerat. Jag börjar hoppas samtidigt som jag vet att jag varit i den här sitsen förr utan att lyckats! Kan inte bara dagarna gå snabbt nu!! Td på lördag, men tänkte ta redan på fredag.

Förstår dig precis, den här tiden är så jobbig. Man vill vara positiv hela tiden men så finns känslan i bakhuvudet de andra gångerna man misslyckats. Håller tummarna hårt för att din mens håller sig borta nu.

Jag har börjat få väldigt mycket mensvärk på rd4, hoppas min mens håller sig borta, har bim på lördag.

Hur gick det idag 83bergkvist?
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-11-27 10:50:03 följande:
    Det gick bra, upptiningen hade gått som förväntat! Blasten var lite skrumpen på bilden jag fick se men det gjorde inget enligt Pia, de andas ut och in när de är såhär långt gångna.
    Men hon hade däremot svårt att få in den, hon fick byta kateter för att det kom blod i den osv. Det gjorde mer ont än sist, hon rotade runt mer innan hon hittade rätt. Men jag fick se att den låg på plats fint i slemhinnan. Jag var lite ledsen när jag såg att den var lite skrumpen men enligt Pia har hon stora förhoppningar nu när jag gör det i naturlig cykel. Min slemhinna är bättre nu enligt henne. Så vi hoppas, hoppas :)
    Ska du testa redan på lördag? Spännande :) Håller alla tummar.
    Usch så jobbigt för dig, men nu är den på plats så nu håller vi tummarna.
    Har egentligen testdag 7/12 men eftersom jag gör fet i naturlig cykel så ska jag få mens på lördag så då vet jag. Idag har jag jätte kraftiga mens smärtor så det är svårt att hålla sig positiv.
    Jag tar Fructus Femina denna gången har aldrig testat förut och kände att det är värt att prova, frågade på kliniken först och fick svaret att det kan säker inte skada. Är det någon annan här som testar med det?

• 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-12-01 14:08:45 följande:

2014bebis hur har det gått?

Vet inte än, har inte fått mens än men hade räknat fel så beräknad mens imorgon. Har väldigt mycket mensvärk men försöker hålla kvar i hoppet.

Hur går det för dig?
  • 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-12-01 16:01:14 följande:

Jag vet inte vad som flög i mig men jag tog ett test idag på rd5 och fick ett plus! Är självklart glad men jag fick ett plus såhär tidigt sist också och sedan blev det svagare och svagare tills jag sedan på testdagen började blöda jättemycket så jag vågar inte hoppas på något...

Hoppas hoppas för dig!

Grattis!! Hoppas det håller i sig. Håller tummarna för dig.

Tack snälla. Jag har inte vågat testa ännu, klarar inte av att få negativt. Kanske att jag vågar imorgon på rd10.
  • 2014bebis

Min såg också ut så där, nästan lite skrumpen.

Har sån ångest idag, väldiga menssmärtor och det känns att den är på gång.

• 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-12-02 09:24:13 följande:

Hoppas inte den är på gång, hoppas det är växtvärk.

Du har inte vågat testa?

Nä vågar inte. Vet att jag kommer bryta ihop totalt om det misslyckas denna gången med. Har td på lördag och hoppas bara att mensen håller sig borta. Vågar inte gå på toaletten.

Hoppas det är som du skriver växtvärk istället.
  • 2014bebis

Jag kan inte fatta att det är sant! Jag har fått ett svagt plus! Aldrig någonsin har jag fått ett plus. 8:e gången så är det äntligen min tur!

• 2014bebis
    83bergkvist skrev 2014-12-03 18:28:32 följande:

Det är overkligt. Jag står bara och stirrar på det vackra plusset. Efter så många år med minus :)

Har aldrig haft en bättre känsla än denna månaden :)

Ja men precis! Helt galet fantastiskt!! Är så lycklig!
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö