• MissKS

Nordic IVF Center Malmö

Fick du åka hem idag?

Här gick det inte bra. Jag började blöda imorse och nu är allt hopp ute. Vårt fina lilla embryo. Jag är så ledsen. Det är så svårt att förstå.

Besök mig gärna, nabbarochklor.bloggproffs.se
  • MissKS

Helt tokiga dagar här???? Jag slutade blöda ganska snabbt. Igår kom det bara någon droppe. Så jag tog ett test igår som var tydligt positivt. Bilder finns på min blogg. Imorse blödde jag lite igen, men tog nya tester som var lika positiva. Jag åkte och köpte ett cb-digitalt, som till vår glädje visade gravid!! Men under eftermiddagen har jag börjat blöda rejält. Jag har inte ont. Borde jag inte ha det vid ett missfall? Tog ett nytt test ikväll, väntade dock inte så länge mellan "kissen". Fortfarande positivt, men svagt. Gissar ändå på missfall. Det köns extremt tungt. Det var ju så nära...????????????

• MissKS
    Libra1 skrev 2014-06-21 22:29:56 följande:

MissKS: Så var det för mig sist också. Starkare plus för varje dag som gick men stora blödningar. Känns positivt att du inte har ont i alla fall. Jag håller tummarna!!! :)

Hade du det Libra? Vad blev slutsatsen, varför blev det så? Hur länge blödde du? När blev testerna negativa igen?

Jag testade igen ikväll. Samma resultat exakt som i förrgår, dvs tydligt positivt (man behöver inte leta efter strecket med kikare, lupp och i det rätta ljuset. Strecket är tydligt men svagt). Idag borde det ha blivit svagare. Nu har jag blött till och från i fyra dagar. Suck. Vad jag längtar till måndagmorgon klockan 08.00. Hoppas att Eva svarar då.
  • MissKS

Fy vad tråkigt???? Så orättvist att sådant händer...

Men det är kört här också. Idag var testet nästan helt blankt???? Det är så jävla trist och tungt. Jag har en liten kille redan och det tröstar enormt mycket. Skäms nästan över att jag beklagar mig. Men längtan efter tvåan är lika stor som med ettan, det som skiljer är bara att jag riskerar mindre och är mindre orolig. Och att jag har ett enormt glädjeämne att luta mig mot när det är tufft. Gissar att man ändå måste se missfall som en delseger, även om det känns absurt. Det måste ju ändå betyda att det kommer att lyckas nån gång... Jag har oroat mig över att vår son var en lyckoträff och att det inte kommer att bli fler.egentligen skulle jag vilja ha fyra barn???? Men nu får man ta det ett embryo i taget.

Mår du bättre Libra?

• MissKS

Jag hade också spottings tidigt förr. Det var några p-piller som ställde till det för mig och sen blev det inte bra igen. Först efter graviditeten blev det bra. Spottings är skit! Extremt stressande!! Ibland undrar jag om inte skrapning är det bästa mot spottings. Så gjorde man tydligen förr, men inte längre. Pia kommer säkert att fixa det med medicinering!

Jag ska träffa henne imorgon. Talade med kliniken idag (Eva) och ska nu in och lämna blodprov och göra ett VUlL för att undersöka/konstatera tidigt missfall, eller beta-graviditet som det tydligen kallades för.

• MissKS

Heja dig ITM! Hoppas att det fortsätter åt rätt håll! Jag tycker också att 128 låter högt! Man får ju positivt på Stickan vid 25! Å andra sidan är kanske koncentrationen högre i blodet. Det låter ändå toppen!

Jag träffade Pia imorse. Min livmoder ser gravid ut men mina Hcgnivåer var nästintill 0 nu. Så nu ska jag bara vänta in att livmodern ska förstå att den inte är gravid. Suck!

• MissKS

Då gör jag kanske likadant. Jag kan ju inte hänga här själv

Juli blir en paus. Den 28 har jag lovat att ringa in till till Eva och meddela om vi ska köra på FET direkt eller om jag vill vila mer. Mår illa bara jag tänker tanken. Men vad har man för val???

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö