Grattis till era plus tjejer!!
..men tråkigt att höra att ni har blödningar.
Hälsningar från en annan kontinent där solen skiner (är på resande fot).
MålaMittHjärta skrev 2015-11-04 09:17:41 följande:
Fick med en liten blödning igår, upptäckte det precis innan vi skulle betala i kassan på ullared. Men slutade efter nån timme när vi kom hem. Känns ändå lite oroligt, blödde 2 ggr förra gången och då upptäcktes ma, så är reda nu inställd på ett negativt besked på vul om 2 veckor.
Vi får verkligen hoppas att det inte är så! Men eftersom blödningen upphörde snabbt så var den kanske ganska liten? Jag har också haft en denna gång. Har också nojjat över det. Tänker att ca 30% får blödningar i tidig graviditet, som det sägs i alla fall. Försök att tänka att du gör det här på nytt (inte igen, dvs. ingen upprepning). Varje gång är en ny gång! Stor kram!
mom2012 skrev 2015-11-04 14:41:36 följande:
Jag pratade med gyn men ej med nordic. Sjukskrev mig veckan ut för soffläge. Jag ville få vul gjort men de säger att det är för tidigt. Hade varit så skönt att veta bara. Känns som otroligt långa 2 veckor till vul 19/11 just nu.
Jag förstår hur du känner. Men kanske hade du blivit ännu mer orolig av att gå på VUL och inget se (som jag gjorde). Det var ingen höjdare om man säger så. Det jag gick på var HCG och det gick ju upp som den skulle. Hoppas att du får bra resultat på testerna! Stor kram till dig också!