Nordic IVF Center Malmö
Lycka till imorgon tjejer! :)
Lycka till imorgon tjejer! :)
Dåliga befruktnings resultat för oss! Av de 16 de plocka ut, enbart 3 befruktade......hade hoppats på bättre resultat å fler till frysen.....återföring imorgon el torsdag....
2014bebis - spännande att testa ngt nytt!!
Är det någon i denna tråd som vill vara med på träffar?
Mer info hittar ni här: minbebis.com/blogg/libra/uppdatering-traffar/
Millan14: Grattis till ruvningen. :)
Kul att du vill vara med på träffar. Tyvärr kämpar vi alla med första barnet så vi vill gärna att alla är på samma nivå. Har du egna barn sen innan?
Om ni sekundärt barnlösa ska ordna träffar så säg gärna till mig. Jag vet ev fler som vill med. Jag kan skriva om det i bloggen. :)
Leja: Ett stort lycka till. Det kommer säkert gå bra. :)
Jag räknar dagen efter ET som dag 1. :)
Sia123: Nej vad tråkigt. Hur har det gått de andra gångerna? Vad säger läkarna? Förstår om det känns tungt att tänka på äggdonation. Men det är ju verkligen fint att det finns.
Har läst att Melatonin och DHEA kan hjälpa. Melatonin för äggkvalitet och DHEA för reserven. Båda är receptbelagda. Har ingen aning om Nordic skriver ut det. Men du kan j fråga. Googla på det. :)
Anne skriver om det här t ex: anneutane.blogspot.se/2012/12/ambivalens.html
Ja barnlöshet är definitivt ett gemensamt problem oavsett vem som är"orsaken". Hos oss är det jag som saknar äggledare, men ändå kämpar vi såklart tillsammans, även om jag nog tycker att det är jobbigare än min man.
Idag är det ca en vecka kvar till sprutstart och jag längtar ihjäl mig. Är just nu så trött på att alla omkring mig pratar om barn, även om dom är äldre. Det tär lite extra på mig nu. Så min man sa innan idag att han tror att jag kommer blir en riktig kärring av hormonerna denna gången haha.
Uppdaterar listan. Ringde och planerade in ett nytt försök idag. Snart!!! Ska använda Menopur igen istället för Gonal-F. Blev lite orolig då de ville höja dosen. Sist fick jag ut 14 ägg med Menopur och blev på gränsen till överstimulerad. Då tog jag 225 IE. Nu 300 IE. Hmmmm! Detta var iofs 1 1/2 år sen.
Vill någon ha med något i listan?
Väntar på ny behandling:
Spraystart:
Sprutstart:
15 aug - Millan14
ca 29 okt - Libra1
VUL:
Äggplock:
Vecka 46 - Libra1
ET/FET:
24 aug - Moolie
Testdag:
20 aug - MissKS
Gravida och BF:
2 Mars 2015 - ITM
8 Mars 2015 - walkwithme
Antal försök:
Libra1 - 4 färsk + 1 misslyckat FET (1 IUFD, 1 MA)
Moolie - 1
Bebis2014 - 5 färsk