• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Regnbågsdröm skrev 2016-02-20 06:46:35 följande:
    Hade för mig att det var du som gjort sex försök, men läste din trådstart nu. Hoppas verkligen att bebisen i din mage klarar sig nu. Håller alla tummar jag har och önskar er all lycka!
    Tack! Jo det är jag. Detta var sjätte försöket. Nu måste det gå hela vägen. :D
  • Libra1
    mom2012 skrev 2016-02-20 08:22:54 följande:

Libra vad underbart! Stort grattis! Fuck endometrios - det går ju :) Njut av helgen! Kram

Tack!!! Ja!!! 3 år sen sist. Nu ska det gå hela vägen. :D
    Kram
  • Libra1
    mom2012 skrev 2016-02-20 08:22:54 följande:

Libra vad underbart! Stort grattis! Fuck endometrios - det går ju :) Njut av helgen! Kram

Tack!!! Ja!!! 3 år sen sist. Nu ska det gå hela vägen. :D
    Kram
  • Libra1
    Gina43 skrev 2016-02-20 22:08:12 följande:
    Åh! Stort grattis!!

Gick du upp tidigt och kissade på stickan? Ser att ditt inlägg gjordes kl 4:46....
    Tack!!! Ha ha ja! Vaknade vid 3 och försökte somna om. Är så kissnödig. Vid 4 gick det inte längre. :)
  • Libra1
    Gina43 skrev 2016-02-27 08:05:19 följande:

Hur mår du Libra?

Håller tummarna för er!! Hoppas innerligt att allt går vägen den här gången! Stor kram

Tack! :)

Jag mår bra. Mår väldigt illa, är hungrig och trött. Det känns bra än så länge.
  • Libra1
    mom2012 skrev 2016-02-29 07:47:37 följande:

Ja vi vände oss till London för en sk. 2nd opinion. Jag mådde så oerhört dåligt vid graviditeten att jag misstänkte själv att kroppen körde igång med fullt försvar mot embryo som lyckats fästa. Jag har fått många svar och ny behandlingsplan med nya mediciner. Jag har även varit aktiv på ett forum för personer med förhöjt prolaktin och vad vi pratat om där är sammhanget mellan att flera  av oss fått missfall när vi på rekommendation från gyn slutat med medicineringen. Så nu har jag bytt till en äldre medicin som jag kan äta iaf till v.20 eller längre.

Nu är kroppen snart I ordning, men jag är oerhört rädd att embryo I frysen inte är livsdugligt. Varför skulle vi ha sådan tur att 2 embryon I samma äggplock är kanon  när vi gjort 10 misslyckade IVF innan. Jag försöker vara realist samtidigt som jag hoppas så att jag håller på att gå I bitar

Jag ska hålla alla tummar och tår för er!!!
  • Libra1
    mom2012 skrev 2016-03-05 14:43:10 följande:

Libra när har du v7 vul?

Jag ska dit på måndag för en extra kontroll. Annars är det den 14 mars. :D
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö