Nordic IVF Center Malmö
Inga problem hoppas jag? 14 mars är ju snart (även om tiden går väldigt långsamt när man är i den fasen själv).
Vi fick se en liten hinnsäck med en gulekropp i tisdags. Så det verkar positivt iaf. :)
Inga problem hoppas jag? 14 mars är ju snart (även om tiden går väldigt långsamt när man är i den fasen själv).
Idag fick vi se ett litet litet hjärta slå! Den lyckan!!! <3
Ni som plussat; slutade ni med crinone på testdagen?
Jag är "på G" hoppas jag. Planen är att göra FET ÅF I april på min ägglossning då, alt. en homronstimulerad ÅF så fort jag fått min mens i April börjar jag I så fall med hormone. Då sker ÅF I början av maj.
Jag har så svårt att bestömma om jag ska göra ÅF I naturlig cykel eller hormonstimulerad. Alla dessa beslut
Idag är det vecka 10 och dags för vårt sista VUL. Jag är så nervös så jag inte vet om jag vågar gå dit. Hjälp!!!
Allt såg jättebra ut! Vi är så lyckliga!!! :D
Hur går det för er?
Imorgon ska vi göra KUB. Nervöst!!!
Här flyter allt på, ska göra glucosbelastning på fredag och 82 dagar kvar, kan inte riktigt fatta det än att lillebror kommer i sommar :)
Håller tummarna att KUB ska gå bra :)
Lycka till på KUB Libra! Innebär det att du är kring v.14 nu då?
Hej!
Jag har inte skrivit här på länge, fick missfall i somras och gjorde efter en paus ny behandling ijanuari.
Det lyckades och är nu i v 13, går in i v 14 på fredag och då ska jag även till mödravården och senare på dagen gå på kub testet.
Nervös inför kuben, rädd för att det ska visa att hjärtat slutat slå som i somras.
Dom har varit otroligt stöttande på Nordiv och jag fick komma på ett extra ultraljud i v 11.
Vill sända mina lycko önskningar till er som ska påbörja en ny eller är i en pågående ivf behandling <3