Nordic IVF Center Malmö
Spännande libra. Gjorde ni även en plan för behandling? :)
Spännande libra. Gjorde ni även en plan för behandling? :)
Målamitthjärta var det blastosyster som de frös?
Glömde fråga hur mkt D vitamin du tog? Jag äter 2 st mitt val kvinna per dag.
Vilken dröm med 7 blastosyster. Själv har de våra bara gått till dag 3. De har inte vågat odla längre pga så få fortsatt dela sig dag 2...
Libra. ...det låter som Eva. Hon låter käck och glad men lika snabbt kan hon vända och bli vass och kort i tonen. Kan faktiskt tänka mig hon kan säga så.
Men.....låt det inte slå ner dig. Vet det är jävulskt med endometrios. Ligger just nu 4e dagen med ont och illamående och nära till kräkningar.
I Skåne finns kvinnokliniken i Malmö och gyn akut så åk dit om du inte står ut med smärtorna. Bit inte ihop. Det finns bra hjälp.
Även om jag står på enanton nu så har jag denna gång känt ägglossning och haft pms. Du kanske känner av detsamma trots synarela?
Styrka till dig.
Så roligt för er sindyrella ;) vi berättade redan v7 :) vi kunde ej hålla oss.
Målamitthjärta hur går det med ruvandet för dig? När har du testdagen ?
Själv börjar behandlingen nu för mig igen. Sista behandling innan äggdonation. 1/5 tar jag första gonalf.
Grattis målamitthjärta! Minns känslan. ...har haft ett enda plus i hela mitt liv.
Å libra jag kan inte uppdatera från min tfn. Grrr. Vill du vara snäll uppdatera med mig?
Sprutstart 1 maj
Vul 8 maj
försök 8........
Det är jobbigt att va nedreglerad Libra. Vet precis. Varför behövde du östrogenplåster? Jag har aldrig haft det med mina Enanton sprutor. Är det inför behandlingen du tar dem?Jag skulle ta pregnyl.
Vet du vad? Ring.... och så säger du bara som det är..."jag mår så dåligt sedan hormonplåstren". Då kan de ju inte svara snäsigt kan jag tycka. ?
Jag ska dit i morgon o kan dra dem i örat om de snäser åt dig på morgonen :)
Hoppas humöret är lite bättre nu? Gör något fint för dig själv. Gå promenad, köp jordgubbar, bada bubbel, få fotvård mm. Ngt som ger dig energi.