Inlägg från: CorneliaVelvet |Visa alla inlägg
  • CorneliaVelvet

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Jag är snart 35 och vi försöker att få vårt första barn. Plockade ut min p-stav i september men har bara hunnit försöka två gånger, har tant röd på besök nu. Vi hoppas på tredje gången gillt :)

• CorneliaVelvet

oj var ett tag sedan jag var inne på denn tråd :) Snart närma jag mig BIM igen... fast det känns som vi missade ÄL helt denna månaden, så svårt att få ihop ibland m stressigt liv.

• CorneliaVelvet

Jag hänger kvar i tråden dock så skriver jag inte så ofta...Hur som helst så kom mensen denna veckan :( tre dagar tidigt (då har jag redan fr början kort period på 25-26 dagar) Så nu inväntar vi äl igen:)

• CorneliaVelvet

Som vanligt tittar jag in här för sällan...men Grattis till alla som plussat :) Själv verkar det som min menscykel har helt fuckat upp sig. Har haft jämt 25-26 dagar men förra månaden var den 22 dagar och nu fick jag mens igen bara 17 dagar efter förra....Kanske borde ringa och höra om allt är som det ska. Kanske är det stress...

• CorneliaVelvet

Oj då flera som plussat sen jag var här senast. Själv fick man mens igen idag...tror det var vårt 5:e försök. Usch så jobbigt att bli så besviken o ledsen varje månad. Men dax för nytt försök igen då....

• CorneliaVelvet

Oj känns som alla har plussat här sen jag började följa denna tråd. Själv är man inne på försök 6 och inte händer det ngt. Vet inte om det är dax att höra av sig till barnmorska eller liknande...ngn som vet hur länge man ska vänta jag är ju ändå 35 år. Tycker att man prickar ÄL varje månad men så blir det inget. Är det några som vill vara kvar i denna tråden, vi som inte har plussat då eller ska man starta en ny tråd.

• CorneliaVelvet

Hej igen då är väl jag med på BIM listan då :)

Tedax skrev 2014-03-24 19:53:35 följande:
    Jag hänger gärna kvar i den här tråden, den verkar ju ha bra statistik... Flört Uppdaterade BIM-listan lite, fyll gärna på. Glad 

{#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    joss82 27/3
    Blåblomman 1/4
    MrsLowlife april
    CorneliaVelvet 28/3

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Mon bébé 26/11
    Pealuttan 
    jamieblue 
    MissErabel
  • CorneliaVelvet
    mimmih skrev 2014-03-24 19:39:06 följande:
    Vad trist att du fortfarande väntar på plus. Om man är + 35 år har man väl rätt till utredning efter ett halvår? 

Jag är gärna med, här eller i ny tråd.
    Om det inte blir ngt denna gång så ringer jag nog min barnmorska och hör om ngn slags utredning.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?