-
-
Hmm vet inte vad som hände med mitt inlägg...tänkte hur som helst lägga till mig på BIM listan :) kanske ngn annan som ka lyckas lägga till mig, iaf så har jag BIM nu på fredag den 28:e. Denna gång ska jag inte testa mig innnan utan vänta tills BIM eller BIM+1 (om det blir så)
-
Jo trodde länge att det kanske skulle bli ngt denna gången...kändes inte som vanligt innan mens. Men sen precis innan jag skulle lägga mig så kom den....kändes riktigt jobbigt denna gång. Nu är det dax att ring o kolla upp så det inte är ngt fel.
-
Ja vi har försökt ca ett halvår..vi har haft ngr månader där vi nog inte har prickat ÄL och en månad fick jag mens efter bara 17 dagar så det har varit lite upp och ner. Så jag ska ringa min barnmorska i veckan o se om de kan kolla upp så att allt ser ok ut.MagicQueen skrev 2014-03-29 17:57:23 följande:Jag gjorde ett test igår på äl + 10, negativt... Borta hela helgen och tänkte testa på måndag igen. Är inställd på att det inte tog sig denna månad, känns inte så tyvärr. Men åh vad jag hoppas.. Va trist med mensen CorneliaVelvet. har ni försökt länge?
-
Här har man ÄL på g testade med rfsu ÄL-teststickor denna gången ist för testlagret. Visade sig att jag hade ÄL tidigare än jag tänkt mig...fick två tydliga streck i lördags redan. Så nu får vi väl se om det fäster denna gång :) Sen ska jag och mannen på semster i veckan oxå så kanske blir inte väntan till BIM lika lång.
-
Jaha då spelar kroppen mig ett spratt igen fick mens igen 5 dagar efter ÄL, vä är de för fel på mig?
-
ja inte vet jag :) konstigt är det iaf...jag ska ringa BM imorgon. Det är ju tyvärr inte första gången det händer. Knepigt det här med att skaffa barn :)Tedax skrev 2014-04-13 17:36:53 följande:
Kanske är en tidig nidblödning? -
tack för att du tänker på mig :) jag ringde idag men de slussade vidare mig att ringa gynekolog (då det inte fanns på min vårdcentral) hann inte ringa dit...var mkt på jobbet då jag precis haft semester. Men ska ringa imorgon, så hoppas jag får svar eller iaf en tid för undersökning.Tedax skrev 2014-04-15 20:13:17 följande:Hur har det gått? Fick du tag på någon BM?
-
Nu har jag iaf fått tid hos en läkare/gyn fast inte förrän i maj.....Var inte alls så lätt som jag trodde att få hjälp...fick nästan tvinga mig till en tid med läkaren. Nu har jag hursomhelst ingen koll alls vad jag befinner mig i cykeln...om blödningen jag fick för över en vecka sen va mens så borde jag ju ÄL komma snart(jag har en kort cykel så äl brukar vara mellan dag 10-12) men nää inga utslag på ÄL test.
Sen har jag blivit öm i brösten sen efter blödningen...så vet inte alls vad som händer med mig. Känner mig lite förvirrad :) -
Nä det har jag inte...men kanske ska göra det. Iofs så tror jag inte att jag är gravid säkert bara min kropp som splear mig ett spratt :)Mon bébé 81 skrev 2014-04-21 15:30:39 följande:Har du gjort grav-test?
-
Jag tog ett grav-test inte gravid, så jag är väl skengravid som vanligt :) Nu väntar jag in BIM igen ingen aning bara när den ska komma...vet ju inte ens när jag hade ÄL :)
-
har varit borta här ngn vecka men behövde bara en paus...blir så mkt fokus i livet på det här barnagörandet :) Hur som helst så fick jag min riktiga mens när jag skulle ha den så jag hade tyldigen en mellanblödning. Nästan så jag blev glad att veta att inte mensen hade fuckat upp sig helt. Nu väntar vi in ÄL ingen o massa mys :)