Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Hej! Får jag också vara med?
Både maken och jag är 35 år och har precis börjat planera för att försöka få barn nummer två. Vi har en liten kille på dryga året.
Hej! Får jag också vara med?
Både maken och jag är 35 år och har precis börjat planera för att försöka få barn nummer två. Vi har en liten kille på dryga året.
Vildhallon: Tack!
Jag fick också två tidiga missfall (båda i vecka fem) när vi försökte bli gravida med sonen. Det tog över ett år innan vi lyckades behålla en graviditet. Tydligen var mina sköldkörtelvärden inte riktigt som de skulle, men när jag äntligen fick medicin så tog det bara en månad innan vi blev gravida med sonen.
Vi planerar att börja försöka bli gravida framåt vårkanten, dels för att sonen ska hinna bli lite äldre, dels för att jag för att jag känner att jag inte vill "riskera" att vara gravid när jag börjar jobba efter föräldraledigheten nu i januari. Samtidigt är jag redan orolig att det ska ta lika länge eller längre att bli gravid som det tog med sonen, man är ju ingen ungdom längre...
Så det känns skönt att ha personer i samma situation att babbla av sig med, maken börjar nog redan tröttna på mitt planerande.