Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Hej! Får man lov att vara med här? Jag är 36år och har två barn sen tidigare. Jobbar på en sladdis, sambons första. Så nu är det full bebisverkstad här. Trolig bim 21/1
Hej! Får man lov att vara med här? Jag är 36år och har två barn sen tidigare. Jobbar på en sladdis, sambons första. Så nu är det full bebisverkstad här. Trolig bim 21/1
Tack!
Jag har en undran oxo. Nu blir jag inte klok på detta med tester alltså. Cb dubbel visade inget igår. Fast gubbe idag. Ok så långt är jag med. Fick hem testlagrets test igår tänkte kolla med ett sådant oxo. Vad visar det? Inget?!? Nähä tänkte jag, rotade fram ett rosa cb oxo. O det visade en rund tom ring. Alltså ingen äl än. Vad ska man tro? Är cb dubbel inte att lita på då? Har äl redan varit? Lr vad händer? Någon som har råd att ge? Borde ha äl enl app imorgon på dag 15... Tillägger att det är samma morgonurin på samtliga test.
Verkar som att vi alla är småknäppa. Min man tycker jag är galen. Vad säger era karlar?
BIM
Bebislängt 16/1
Jenna0808 18/1
kmor 18/1
L1977 21/1
MrsLowlife 25/1
Lill grodan 27/1
MjölkChoklad 29/1
Joss81 31/1
Lantlollan 2/2
Mon bébé 81
Uppdaterat listan! Har jag glömt att lägga till någon?
Nu börjar bim närma sig för flera i tråden. Spännande! Håller tummarna för många plus nu. Hur mår ni tjejer? Några symptom? Vildhallon hade du några tidiga symptom?
Deppigt idag. Har tyvärr inte haft någon bra koll på äl pga att troligtvis började jag testa för sent. Litade helt på cb dubbel. Det sporadiska sexandet för skojs skull kommer troligtvis inte att ge mig något plus och det var varannan dag knappt det. Vet att det finns de som det tar så fort man vädrar sängkläderna men sådan är inte jag. Sorry för deppande men behövde skriva av mig lite. Vet inte hur jag ska göra nästa månad, ligga varje dag o skita i testande, lr kolla alla märken o bli lika knäpp som denna cykel. Detta med ovissheten i kombination med fruktansvärda längtan är jobbig. Vill ha en kropp som säger 1:ligg nu. O sen pling: gravid!
Idag är jag orolig. Jag tar progesteron sedan jag plussade för att gyn vid mitt första missfall trodde att jag kunde ha brist på det. Progesteronet ger också graviditetssymptom för en del personer. Jag har ömmande bröst och är trött men har annars inte så mycket mer symptom. Vi gick in i v 6 idag (5+0) och vi ska på VUL om 13 dagar och då är vi i slutet av v 7 (6+6). Jag är livrädd att jag ska ha fått missfall, men att progesteronet hindrar blödningen från att komma. (Tidigare har jag använt progesteronvagiatorerna någon gång för att skjuta upp mensen vid semester).
Om jag har fått missfall men progesteronet får kroppen att behålla det så måste väl ändå HCG-nivån sjunka? Är embryot dött så upphör väl produktionen av HCG? Jag tänkte att jag skulle köpa ett CB digital igen och testa. Då borde veckoindikatorn står på 2-3 veckor för att ligga på rätt nivå. Ligger det kvar på 1-2 veckor så kan det vara värre. Jag läste någonstans att för att få så rättvisande som möjligt på testet ang veckorna så ska man testa med morgonurin även om man passerat BIM.
Behövde skriva av mig lite... Önskar att jag kunde släppa oron...
Jaha o nu kom det äl sekret! På dag 19!!! (Just det det var så det såg ut) Fattar inget, min kropp fick väl sig ett spel när jag tog ur spiralen. Hem o mysa med mannen (igen dårå, dag 5 i rad.) helgmysandet känns ju som att det behöver fyllas på med friskt om det ska bli nån bebis nån gång. Plus ett par extra dagar till för att vara helt garderad. Stackarn blir la helt trött på mig o sex snart haha
Vad gör man inte. Mutade mannen med en hockey match (frölunda hemma) för att få till extra mys. Känns som en win win ändå