• L1977

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Är det någon som har exakt koll på hur det är med det där äl sekretet? Ska man ligga före/under/efter den perioden för maximal chans?

• L1977

Haft molvärk ett par dagar nu, äl flytningar i månd-tisdags. Igår hade ja så ont så jag låg helt hopkrupen som en boll. Sex var inte aktuellt. Sambon var gullig o åkte iväg o köpte hem mat. Nu återstår den lååååånga väntan på bim. Kollar fl o period tracker 1000 gånger om dagen i hopp om att tiden ska gå fortare. Det gör den inte!!!! När tror ni att man kan testa som tidigast? Svårt att veta bim, då min förra cykel var 24 dagar o denna blir 33 om man räknar äl + 14.

Kan man testa äl + 9 som tidigast? Eller vad tror ni?

• L1977
    Bebislängt skrev 2014-01-17 09:40:16 följande:

Testade mig i morse efter en sömnlös natt av det jag trodde var mensvärk, men ingen mens hade dykt upp. Och testet visade ett tydligt plus! :D

Grattis!!!!!!
  • L1977

Så rädd för att inte kunna få barn, även om jag fått tidigare o "borde vara glad för de jag har" svårt att dela med sig med vänner om detta. Därför är jag otroligt tacksam att ni finns tjejer!!! Kram

• L1977

Letar symptom till tusen nu oxo. Har ont i brösten, men det har jag alltid innan mens....tror jag. Räknar kallt med att jag missat äl denna månad, så även om jag blir besviken så låt bara mensen komma så vi kan göra ett nytt bättre försök.

• L1977
    lill grodan skrev 2014-01-22 10:37:33 följande:

Jaha,då börjar det närma sig för mig också.Och som vanligt letar man symtom hela tiden! Dock måste jag tillägga att mina bröst har ökat 1,5 storlek och är tydligen enormt lättretlig enligt min omgivning! Men som sagt,man letar ju symtom!

Jag letar oxo symptom. Brukar jag ha så här ont i brösten? Men den obligatoriska mensfinnen kom igår o det gör den alltid tre dagar innan mens. Har även haft ett smått illamående konstant under ett par dagar. Fick hämta minstingen från skolan för han hade spytt.

Räknar kallt med att mensen kommer som den ska till helgen. Övertolkar symptom o mådde precis likadant förra månaden o då var det ju inget. Plus att jag är vansinnigt irriterad på allt o alla o d brukar betyda mens på ingående.
  • L1977

Ang om att berätta har jag sagt till mina två bästa vänner. Min sambo har berättat för en av sina "gubbar". Våra familjer vet inte. Det känner jag sätter för stor press på mig. Då jag vet att min sambos mamma äääääälskar barn o vill ha barnbarn.

• L1977
    lill grodan skrev 2014-01-23 14:32:44 följande:

Och dääääär. Kom mensen smile4.gif . Vey faktiskt inte om vi orkar hålla på mer med tester och annan skit.

Lider med dig! Man dippar så fruktansvärt när mensen kommer. Kram
  • L1977

Tog ett test idag. Helt idiotiskt egentligen, är på äl+8. Vet inte vad jag förväntade mig. En förberedelse så jag inte ska bli besviken när mensen kommer tror jag. Hade 10 dagar från äl till mens förra månaden. Har ställt fram tampongerna synligt i badrummet oxo. Försöker förbereda mig mentalt på att den kommer lagom till helgen.

• L1977
    MjölkChoklad skrev 2014-01-23 15:49:09 följande:

Jag försöker också ställa in mig på att mensen kommer om några dagar. Men såklart kommer man bli besviken ändå. Håller tummarna för att du inte får mens utan ett plus istället!!!
    Tack! Nu håller vi tummarna för massa pluss!!!!!
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?