Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Hej!
Jag blir 33 om en månad och en make på 37. Det här är vårt första barn och vi har ett försök bakom oss. BIM är runt den 25 Januari.
Hej!
Jag blir 33 om en månad och en make på 37. Det här är vårt första barn och vi har ett försök bakom oss. BIM är runt den 25 Januari.
Hej alla!
Jag läser era inlägg med spänning och nyfikenhet (och bävan) men skriver inte så mycket själv. För mig handlar det om att lägga band på mig själv och inte blir för hysterisk kring allt det här med barn. Konstigt nog har jag ingen enorm barnlängtan, det var bara det att vi plötsligt insåg att -jaha, vad väntar vi på egentligen? Jag har siktat in mig på att det kommer ta tid det här, säkert ett år om det ens blir nått.
Förra veckan var det med största säkerhet ägglossning och trots allt jag skrivit ovan undrar jag ju hur det kommer bli. Läser om era erfarenheter och letar tecken. Tycker dock att det varit jobbigt att hålla koll på äl så kanske tonar jag ner den biten om det här försöket inte blev något. Lycka till därute!
Ja, här kom mensen i morse. Morr! Men nya friska tag och lite gott humör, det kommer ta sig någon gång.
Jag tog mig friheten att uppdatera listan lite, men orkade inte gå genom alla. Kopiera, ändra och lägg till er själva.
BIM
Lill grodan 27/1
MjölkChoklad 29/1
Tablettask 30/1
Joss81 31/1
Lantlollan 2/2
Mon bébé 81 8/2
Lambda 8/2
Aftonstjärna 10/2
kmor 12/2
Jenna0808 21/2
MrsLowlife 23/2
Plussat
Vildhallon
Bebislängt
L 1977
Pealuttan
Stort grattis till alla som väntar barn! För min del blev det inget den här månaden heller, men med en dunderförkylning och stressiga dagar kring äl var det ganska väntat. Något besviken ändå såklart, men på´t igen!
BIM
Jenna0808 21/2
Synaps 21/2
Amandi 25/2
Blåblomman 2/3
Lantlollan 3/3
Mon bébé 13/3
Joss82 17/3
Tedax 19/3
Sweetie
MrsLowlife 23/3
Plussat
Vildhallon, BF 15/9
Bebislängt, BF 24/9
L 1977, BF 4/10
Aftonstjärna BF 17/10
Mjölkchoklad 2/11
Pealuttan
jamieblue
MissErabel
Jag fick mens i morse, någon dag tidigare än vanligt men ändå inom rimligheten. Det var vårt 4:e försök så det känns inte alltför hårt. Funderar på att använda ägglossningstest till nästa vända men är lite skeptisk på om det verkligen betalar sig, jag tempar i dagsläget. Tycker att man läser om många som har problem med avläsningen av de där testen och då känns det ju som pengar i sjön.
Om det bara är jag kvar på BIM-listan känner jag att jag backar ur den här tråden, så delaktigt har jag inte varit och så viktigt är det inte för mig.
BIM
MrsLowlife april
Plussat
Vildhallon, BF 15/9
Bebislängt, BF 24/9
L 1977, BF 4/10
Aftonstjärna BF 17/10
Mjölkchoklad 2/11
Mon bébé 26/11
Pealuttan
jamieblue
MissErabel
Jättelugnt verkligen! Jag har denna månad använt mig av clearblues ägglossningstest och från att inte ha visat nått gick det direkt till maximal fertilitet i morse. Får se om dessa ganska dyra stickor betalar sig men hursomhelst är det också skönt att veta att allt pekar på att jag verkligen har ägglossning. Ha en fin vecka!
BIM
CorneliaVelvet 28/3
Blåblomman 1/4
majja77 7/4
Lantlollan ca 8/4
mimmih 8/4
MrsLowlife 21/4
MagicQueen 23-27/4
lill grodan 25/4
joss82 28/4
Vinterdröm 30/4
Plussat