Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Håller tummarna GlitterLina!
Håller tummarna GlitterLina!
Men vad trist FruA78!
Vi var på återbesök hos gyn idag. Inga tester eller prover visar i dagsläget några fel eller hinder för oss att bli gravida. Så nu går det iväg en remiss till ivf. Vi får fortsätta som tidigare med egna försök. Har tidigare diagnostiserats med pco, men det verkar ha mildrats med tiden.
Blåblomman: Håller tummarna för er att allt blir bra!
Väntan på ivf lär bli 5-6 månader. Jag hoppas också vi fixar det själva innan. Men förhoppningarna är sådär.
Daisy skönt att allt såg bra ut för er också! Nu håller vi tummarna för oss och alla andra! Hade du gjort spolning av äggledarna? Jag gjorde en precis här för ca en vecka sen och hoppas att det skulle vara skillnaden på graviditet eller inte. Jag greppar efter halmstrån
Oj har vi en ny i tråden?! Det missade jag tyvärr...säger välkommen nu då RapidAngel! Ni har precis påbörjat försök?
Hej is! Tack!!
Yes! Första försöket första barnet. Gick ju inte så bra, men det är väl bara att fortsätta...33 år ska jag väl säga också :)
Åh lycka till daisy80! Håller tummarna!
Här var det mens
Grattis GlitterLina!
Daisy80: Japp, men just nu känns det långt till i vinter.
Lycka till själv! Håller tummarna!
FruA78: Ja, vi har precis avslutat vår utredning. Remiss till ivf är skickad. Väntetiden är ca 5-6 månader här så det är det som är nästa steg i vinter. Tills dess får vi försöka själva.
Hoppas ni får hjälp!