daisy80 skrev 2016-05-20 15:35:36 följande:
Tack för att ni höll era tummar. Tyvärr gick det inte vägen, minus och massa blod och tårar.. otroligt tungt. Hur kändes det för dig iskristall? gick det bra att komma vidare, och när fick du påbörja försök nr 2?
Det gick bra, jag var peppad för omgång nr2. Hade aldrig fått plus någonsin så var väl inställd på att det inte skulle ta sig. Självklart blev jag väldigt ledsen, men att få plus på första försöket trodde jag aldrig. De blodtillblandade flytningarna började ett par dagar innan TD, så jag var inställd på blödning och negativt test. Jag tror att man får försöka tänka att de allra flesta behöver både 2 och 3 och kanske fler försök innan det lyckas!
Var ledsen och sörj, men om nån dag så kommer du vara fullt peppad och ivrig att få köra igång igen! Man får nya krafter och vill inte ge upp!
Försök nummer 2 startades direkt vid nästa mens med nya mediciner för jag vart dåligt stimulerad vid första försöket med endast 4 ägg som växte till.
Jag beklagar din blödning och ditt minus men önskar dig stort lycka till inför försök nr2! Nu jäklar Daisy80 SKA det lyckas! Alla tummar hålls för er! Kram!