Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Ja, hur går det Dahlin79?
Håller tummarna för er Daisy80!
Ja, hur går det Dahlin79?
Håller tummarna för er Daisy80!
Hej!
Då håller vi timmarna Daisy!
Det går bra än så länge. Ingen blödning och brösten spänner. Läkaren ringde om hcg och från mån till tors hade det gått från 1345 till över 3000 så hon var nöjd. Har tid för VUL på mån.
Så jag är försiktigt optimistisk.
Hej tjejer!
Åh så tråkigt med mensen FruA78! Så jäkla jobbigt att det ska vara så svårt för vissa!
Dahlin79: Grattis! Det är så roligt för er! Längtar till att få uppleva UL och få se att jag är gravid.
Själv fick jag positiv äl-sticka igår! Så jag hoppas det vill ta sig nu.
Tack blåblomman! Fin mage och lycka till på rul!
Iskristall: Hur har det gått för dig?
Lite nervöst nu då?! Den väntan är ju mer mysig och spännande än väntan från mens till ÄL helt klart!
Mår ju bara riktigt dåligt just nu...bläää. Men hoppas det snart ska ge med sig.
KUB i mitten av september så känns långt bort innan vi får se något.
Nä men man vill ju att den tiden mellan mens och ÄL ska gå fort...går ju så sakta tyckte iaf jag.
BF är slutet mars-början april. Nja vet ej vad jag känner inför KUB, man har varit med om så mycket nu så man tar en dag i taget. Vi har en tid för IVF i slutet av sept som jag aj avbokat än....Undra om man kan lägga det vilande för än vågar man ju ej hoppas att det ska gå vägen...
Skönt att ni vet att hjälpen finns framöver nu då. Det gör ju att man kan koppla av lite mer.
Vad härligt för er som är gravida, önskar er all lycka och att allt går som planerat, och det tror jag det kommer göra :) själv har jag faktiskt slappnat av lite mer på sista tiden, och nu närmar sig bim men jag vet inte exakt vilken dag, för jag tog inga äl-stickor sist. Tänkte att det får bli som det blir. Orkar liksom inte bli ledsen och knäckt varje månad vid bim, så nu fokuserar jag helt på början av nästa år då vi har "tillåtelse" att dra igång ivf. Sen kan det ju bli väntetid för det (vet ju att ni väntar ca 6 mån Iskristall), men jag försöker slappna av i att vi faktiskt KOMMER få hjälp framöver. Känns skönt och jag försöker leva mitt liv och må så bra som möjligt undertiden. Kram till er alla!
Åh vad skönt att vi har hjälp att se fram emot tjejer!
FruA78: Vart bor ni? Om ej sthlm, vet du hur lång väntetid det är hos er?
Iskristall: Bor också i Sthlm :)
Ja det är tur att det finns hjälp att få.