Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Tack för info! Ja då går det säkert att lösa på nåt sätt med timingen av ÄP.
Kanske man ska säga "grattis" till illamåendet trots allt, det är ju ett klart och tydligt symtom på att det händer grejer därinne :) såå spännande på fredag, ska oxå tänka på dig!
Du har börjat med akupunktur! Stort lycka till nu!
Åh 4 april, vad spännande, vart ska ni gå? Ja då får ni veta hur just ni ska gå tillväga. Och ska ni göra korta protokollet och får mens relativt nära ert besök, kan starten komma hastigt på!
Graviditetsmässigt mår jag bra, inga som helst symptom just nu vilket gör mig orolig. Annars kroppsligt börjar jag må bättre nu, drabbades av feber, hosta och snuva natten till onsdag. Febern har idag börjat lätta och jag har knaprat Alvedon och oroat mig för att febern ska skada eller har skadat den lille Drömde att jag fick missfall inatt, det är inte lätt psykiskt det här med graviditet
Äggplocket blir när dina ägg växt klart. För mig har det blivit på cd12 vid båda mina försök. Men det kan både bli tidigare och senare. Det beror alldeles på hur lätt eller svår stimulerad just du är. Men berätta för dem innan när ni ska vara bortresta så har de nog nåt bra lösning för er!
Hög feber är inte alltid bra för graviditeten har jag läst. Men jag tror de då syftar på hög temp under en period. Sån här vanlig förkylningstemp när man kan ta febernedsättande är nog inget problem. Men man tänker inte alltid så logiskt haha
Jag håller tummarna att ni haft en super äl och att det tar sig naturligt nu!
Äggplocket blir när dina ägg växt klart. För mig har det blivit på cd12 vid båda mina försök. Men det kan både bli tidigare och senare. Det beror alldeles på hur lätt eller svår stimulerad just du är. Men berätta för dem innan när ni ska vara bortresta så har de nog nåt bra lösning för er!
Hög feber är inte alltid bra för graviditeten har jag läst. Men jag tror de då syftar på hög temp under en period. Sån här vanlig förkylningstemp när man kan ta febernedsättande är nog inget problem. Men man tänker inte alltid så logiskt haha
Jag håller tummarna att ni haft en super äl och att det tar sig naturligt nu!