Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

daisy80 skrev 2014-10-02 15:21:12 följande:

Samma här, jag är på äl+9 idag och har bim om en vecka... Håller tummarna för oss båda! :)

Tummarna hålls från min sida också för oss båda! Jag är på äl+12 idag
  • Iskristall
    daisy80 skrev 2014-10-06 11:45:04 följande:

Äsch vad synd :( men då är det bara nya tag som gäller! Jag har bim om 3 dagar så ännu inget. Har inga symtom heller förutom lite finnar. Bara att vänta...

Hur går det daisy80!? Nyfiken här!
  • Iskristall
    daisy80 skrev 2014-10-08 20:32:29 följande:

Fick en pytteliten blödning (snarare jätteliten brun flytning) på pappret igår e.m. Trodde att mensen var på G för så brukar det börja, även om det är några dagar för tidigt. Så jag blev lite ledsen. Idag har det dock inte varit nånting, så hoppet kom tillbaka lite...det är väl det sista som sviker ;)

Det kan ju vara positivt med liten blödning. Kan det vara ett ägg som fäste?
  • Iskristall
    Asali79 skrev 2014-10-20 12:05:16 följande:

Deppade i fredags. Men som sagt, nya tag. ÄL nästa fredag. 
    Lycka till Daisy och Iskristall! Om bara nån plussar här i forumet så kanske det kan smitta av sig till fler.. Drömmer

Tack Asali79. Verkar som jag hade äl i lördags. Men har inga stora förhoppningar som alltid. Hejjar på er andra!
  • Iskristall

Spännande Daisy80, då får vi också följas åt. Vi är några tjejer i olika trådar som har äl runt samma datum den här gången! Lycka till!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?