• Asali79

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Dalin79, hur gick det nu på morgonen? Bra hoppas jag. 

Själv har jag BIM imorron torsdag. Allt känns som vanligt. Vet inte om det är bra eller dåligt längre...då många här i tråden ju har haft påtagliga gaviditetssymtom men ändå inte plussar. Vi får se. 

Nåt annat kul som har hänt i veckan? Många som har äl att se fram emot vad jag förstår Solig lycka till!

• Asali79
    lillal8_79 välkommen! Det finns kanske fler i samma situation som dig här i tråden, hoppas det. Annars får vi andra stötta dig och lyssna när du behöver "prata" av dig. Jag önskar er lycka till, och tänker att allas vår tid kommer. 
  • Asali79

Åh det låter jobbigt för dig Dalin79. All lycka till dig nu!! Jag förstår inte riktigt vad du går igenom men jag hoppas allt löser sig. 

• Asali79
    Iskristall jag har BIM idag torsdag. Så vägrar går på toan idag
    Lycka till med goset i helgen Flört
  • Asali79

Hej allihopa!

Väntade ju mensen i torsdags, men på riktigt, den dök aldrig upp... Ska köpa och testa imorgon. Allt känns precis som vanligt. Lite menskänsla i torsdags med svullen mage, men inget rött.

Återkommer!

Skickar ut både lyck- och styrkekramar till er!

• Asali79

Tjejer, jag har plussat idag. Skäms Glad Solig Overkligt men roligt på riktigt. Nu smittar jag av mig till alla er. Kom igen nu, lycka till allihop!

• Asali79

Jag vill ju ha sällskap på resan framåt så jag hoppas verkligen att allt rött håller sig borta för er. Det är röda jag välkomnar är julpyntet Glad
    Sunshine1979 det är klart vi är kvar i tråden. Vill ju ha med dig på resan. Lycka till nu. Koppla av. Ingens stress. Tiden kommer för er också. Kram!

• Asali79

Hej,

Det känns så långt till era BIM-datum, fy - vill ju veta nu.. Glad

Själv mår jag jättebra. Är i vecka 6. Kanske lite trött mitt på dagen, men ingen sådan trötthet som man läser om. Lite mol-värk i magen för att livmodern växer, men det är inget som är jobbigt, utan nästan mer behagligt. Jag tror att jag har ett förstärkt luktsinne, eller så är jag bara påverkad av vad jag har läst. Hade en påtaglig metallsmak i munnen förra veckan i samband med BIM. 
    Ska till BM den 22/12 och på UL den 12/1. När jag på egen hand räknade fram f-datum, så fick jag den 24 juli.

Dalin79, jag är så ledsen för vad du har fått gå/går igenom. Så orättvist. 
    Det är säkert en bra idé att prata med någon professionell. Hoppas du får tag på någon inom kort. 
    Din tid kommer, lovar.

Kram och trevlig helg allihop!

• Asali79

STORT GRATTIS Micka! Äntligen! 
    Lycka till nu i början och under hela resan. Jag går in i vecka 8 imorgon torsdag. Mår jättebra.
    Lycka till med nästa runda ni andra. Håller tummarna för er. 

• Asali79
    daisy80 skrev 2015-01-21 00:21:14 följande:

Hej! Tackar som frågar :) inget pluss än, har bim på torsdag så bara att vänta och se... Hur är det själv Asali79? Och Iskristall?

Okej Daisy80, då får du höra av dig snart igen, spännande :)
    Jag mår jättebra. Är i v.14. Allt såg bra ut på ul så nu njuter vi på riktigt.
    Lycka till nu, jättejättemycket! 
  • Asali79
    daisy80 skrev 2015-01-21 18:25:41 följande:
    Tack! och vad skönt att höra att du mår bra och att graviditeten fortskrider som den ska. Måste vara en underbar känsla! Ja nu är det bara till att vänta på att mensen inte ska dyka upp. Bim-1 idag...
    Hoppas ingen mens idag bim-2 Daisy80. / Åsa
  • Asali79
    daisy80 skrev 2015-01-25 16:09:13 följande:

Håller ändå tummarna för dig! Vilken dag är bim?

Aj vad tusan Daisy80, men snart kommer alla vårkänslor att spira runt och då kan det nog hända positiva grejer... Lycka till! Och du också Blåblomman. Hur har det gått sedan i måndags? 
  • Asali79
    JayCee skrev 2015-02-07 15:23:44 följande:
    BIM +1 idag, inga tecken alls... (=gott tecken än så länge!)
    Oj va spännande! Hur har det gått i helgen?
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?