Inlägg från: Iskristall |Visa alla inlägg
  • Iskristall

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

daisy80 skrev 2015-01-25 16:09:13 följande:

Håller ändå tummarna för dig! Vilken dag är bim?

Fått färgade flytningar och tempen sjönk i morse...så det är bara att vänta in mensen.
  • Iskristall
    Blåblomman skrev 2015-01-29 12:44:49 följande:

Här komm mensen på BIM +1 så inget denna månad heller. Går och väntar på vår remiss som borde komm den här veckan, då har det gått 6 veckor sen den mottogs och det skulle vara 4-6 veckors svarstid. Annars laddar vi om till nästa helg då jag har ÄL igen.

Trist Blåblomman...tycker synd om oss och önskar oss lycka till i nästa vända!
  • Iskristall
    JayCee skrev 2015-01-30 22:03:32 följande:

Vi hade sex på ÄL -4 dagar och ÄL +1 dag. Tror ni att vi har nån chans på plus? Jag känner mig som en sån nybörjare på det här...

Min BIM är den 6/2...

Absolut tror jag du ha chans. För det första kan spermier om man har tur leva flera dagar och ha sex på äl+1 kan ju funka eftersom ägget lever upp till ca 24 timmar. Lycka till!
    Beya skrev 2015-02-01 12:40:10 följande:

Nähä det blev inget.. trodde verkligen jag var gravid igår då brösten har växt två storlekar o känt sådan molvärk. Men idag började mensen

Tråkigt! Nya tag! Kram
  • Iskristall

Hej lantlollan! Välkommen tillbaka Självklart hålls det tummar! Hur går det med IVF behandlingen så här långt?

• Iskristall

Åh då håller vi tummarna lantlollan! Hoppas ni får topp embryo. 11 ägg det är inte fy skam det, grattis

För mig/oss är det samma gamla visa med mensen som envisas med att komma Är på äl+12 idag. Men hoppet känns inte stort.

• Iskristall
    Lantlollan skrev 2015-02-25 09:15:01 följande:

Tack för omtanken förresten! Det är inte lätt att hålla reda på och fråga om alla, men det känns väldigt fint att få en sådan fråga. 

Ja , det är verkligen inte lätt att hålla reda på vad som händer med alla i den här och andra trådar man är med i. Men det var så lite så lantlollan och jag önskar er stort lycka till nu! Ni verkar ha väldigt goda förutsättningar iallafall! Håll oss uppdaterade!

Kram
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?