• duckdick

Tycker du att Greg Plitt är snygg?

Själv ser jag upp till denna mannen eftersom han är en jävligt bra förebild. Före detta fallskärmsjägare, skådespelare och nu fitness modell.
    Häromdagen frågade jag en tjej kompis om hon tyckte att han var snygg och hon ogillade honom skarpt, hon tyckte att han såg äcklig ut. Jag fattar ingenting. Vad tycker du?

• Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?
  • Rocket Mania
    duckdick skrev 2014-01-05 22:28:37 följande:

Detta?

Alltså, var jag tvungen att välja mellan Seth Rogen och killen i TS hade Seth vunnit alla dagar i veckan. Därmed inte sagt att Seth är min drömkille men TS-killen är min mardrömskille.
  • sch32

Nej men fy, vad eller vem är det där? Tror att det där är ungefär den raka motsatsen till idealman i min bok iallafall, men alla gillar olika.

• duckdick
    snedtak skrev 2014-01-05 23:07:57 följande:
    Gah, fel knapp.

lol, han ser ju fan ut som en 12 åring.
  • duckdick
    Rocket Mania skrev 2014-01-05 23:08:44 följande:
    Alltså, var jag tvungen att välja mellan Seth Rogen och killen i TS hade Seth vunnit alla dagar i veckan. Därmed inte sagt att Seth är min drömkille men TS-killen är min mardrömskille.
    Är det för att han får dig att se oattraktiv ut? Har för mig att tjejer tycker om att vara den fina i ett förhållande.
  • Rocket Mania
    duckdick skrev 2014-01-05 23:48:57 följande:
    Är det för att han får dig att se oattraktiv ut? Har för mig att tjejer tycker om att vara den fina i ett förhållande.
    Va? Haha, nej det är för att jag tycker han är ful. Är det så konstigt att förstå att vi har olika smak? Inte en enda person i tråden har hittills tyckt din drömkille är snygg, sorry men din smak är väl lite...ovanlig eller något!
  • EJL

Han ser sliskig ut! Obehaglig... Inget fel på kroppen dock, även om jag kan tycka att det hela blir väldigt plastigt och ointressant.

Seth älskar man ju efter alla hans filmer. Söt och rolig!

• timmy97

Nej usch. Får känsla av belgian blue dessutom är det inte snyggt med blanka bringor.

• AnnaGreta 378
    FrökenLöken skrev 2014-01-05 22:02:25 följande:
    ... jag undrar vad han gör på översta bilden. Plockar ved?
    Hahahaha!
  • taquine

Men heter han så Greg Plitt? Trodde du var ironisk Och ja han var ful...

Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • hallontroll

Nej inte alls. Jag tycker att Benedict Cumberbatch är snygg. Och Tom Hiddleston.

Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?