• duckdick

Tycker du att Greg Plitt är snygg?

Själv ser jag upp till denna mannen eftersom han är en jävligt bra förebild. Före detta fallskärmsjägare, skådespelare och nu fitness modell.
    Häromdagen frågade jag en tjej kompis om hon tyckte att han var snygg och hon ogillade honom skarpt, hon tyckte att han såg äcklig ut. Jag fattar ingenting. Vad tycker du?

• Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?
  • AnnaGreta 378

Jag tycker INTE han är snygg. Gillar män med mage och skägg. Cool Och med mer täckande kalsonger.
    Varför är han så blank på understa bilden?

• hallontroll
    snedtak skrev 2014-01-05 23:07:57 följande:
    Gah, fel knapp.

Ja! James är så fin! Har du sett honom i Macbeth på teater?
  • snedtak
    hallontroll skrev 2014-01-06 01:13:14 följande:

Ja! James är så fin! Har du sett honom i Macbeth på teater?
    Tyvärr :/
  • snedtak
    snedtak skrev 2014-01-06 01:15:33 följande:
    Tyvärr :/
    Ja, eller det blev. Fel, nej, det har jag tyvärr inte :D
  • hallontroll
    snedtak skrev 2014-01-06 01:15:53 följande:
    Ja, eller det blev. Fel, nej, det har jag tyvärr inte :D

;( Vad synd.
  • J1983

Nej jag gillar inte den typen alls, utseendemässigt. I övrigt har jag aldrig hört talas om honom.

• Mandel

Tycker inte att han är snygg. Var sig kroppsmässigt eller utseendet i ansiktet.
    Tycker att han har alldeles för stora och definierade muskler. Känns som att han tillbringar massor av tid på gymmet och framför en spegel, så vem ska då ta hand om hem och barn? Avtändande...

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Jennie med ie

Obehaglig blick/ögon tycker jag... Sen gillar jag absolut inte när ljumskarna ser ut sådär som på översta bilden, vore bättre med mer uppdragna byxor Kroppen i övrigt möter inte mitt ideal men är heller inte "ful" i mina ögon utan hyfsat lagom.

• duckdick
    Mandel skrev 2014-01-06 07:43:46 följande:
    Tycker inte att han är snygg. Var sig kroppsmässigt eller utseendet i ansiktet.
    Tycker att han har alldeles för stora och definierade muskler. Känns som att han tillbringar massor av tid på gymmet och framför en spegel, så vem ska då ta hand om hem och barn? Avtändande...
    Han tjänar flera miljoner om året på det han gör, man gymmar i ca 1 timma. 
    Sen så tar väl kvinnan som tar hand om hem och barn?
  • duckdick
    J1983 skrev 2014-01-06 07:17:50 följande:
    Nej jag gillar inte den typen alls, utseendemässigt. I övrigt har jag aldrig hört talas om honom.
    Titta på detta videoklipp 

• mikipiki

Nej, tycker inte att han var särskilt snygg faktiskt. Hade väl inte sagt att han såg äcklig ut heller, men att ha sådär synliga muskler är inte attraktivt alls.. Jag gillar killar som ser ut som Seth Rogen eller pappan i julkalendern kroppsmässigt! :)

• duckdick
    mikipiki skrev 2014-01-06 17:23:50 följande:
    Nej, tycker inte att han var särskilt snygg faktiskt. Hade väl inte sagt att han såg äcklig ut heller, men att ha sådär synliga muskler är inte attraktivt alls.. Jag gillar killar som ser ut som Seth Rogen eller pappan i julkalendern kroppsmässigt! :)
    Vad har du för slags kropp själv, ser du ut som en kvinnlig Seth Rogen? Då kan jag förstå att du tycker att sånt är snyggt.
  • mikipiki

Duckdick - Det gör jag verkligen inte :) kunde inte vara mer olik honom än jag är.

• La Chica

Jag tycker också om Seth Rogen, hittar inget fel på honom alls. Han ser mysig och snäll ut, samt att han har fina dragGlad 
    Är inte heller lik honom kan tilläggasFlört

Greg Plitt är inte min kopp te om man säger så...

Svar på tråden Tycker du att Greg Plitt är snygg?