• ebuer

Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid

Hej doroteis

Vår papirer ligger egentlig i västerås men når vi logger inn der så står den meldingen etter mannen min har vært på intervju. Jeg bor selv i Gøteborg og det er ikke langt ifra Kållered.

• ebuer

Hej doroteis

Enig med deg, som du sa det beste er å ringe migrationsverket å få en onkli svar :))

• ebuer

Hej Alla :))

Vi har fått händlaggare i dag. Jeg ringte migrationsverket i dag og spurte om vi har fått händlaggare. De sa ja og jeg fikk telefonnummeret hennes. Jeg skal ringe i morgen, men når får vi ett beslut trur dere???

• ebuer

Hej Alla:))

Migrationsverket har flyttet papirene vår fra vasterås til Gøteborg. Er dette bra?

Jeg bor selv i Gøteborg.

Vi har ikke händlaggare enda. Når får vi ett beslut trur dere. Er det noen som har papirene sine i Gøteborg??

• ebuer

Hej Ella:)

Nei vi har ikke fått händlaggare, jeg har misforstått. Men når trur du de skal invitere meg til intervjuet?? Får man ett beslut med en gang etter interjuet??

• ebuer

Hej Alla:))

Er det noen som vet hvor lenge er ventetiden for Gøteborg???

• ebuer

Hej Alla :)

Vi har fått handläggare 2 vecka siden. Hvor lenge tid tar at vi får ett beslut?? Vi har årende i Kalleråd.

Jeg ringte min handläggare i dag og hun sa jeg har ikke sett på papirene deres. Det er høy arbeidsbelastning og hun sa jeg kan inte gi deg en bestemt dato.

• ebuer

Hej Alla:)

Vi har ansøkt 24.10.2014 og vi har fått händlaggare 2 vecka siden. Jeg har ringt min händlaggare og hun sa at hun ser på de som har ansøkt før oss. Hun sa jeg kan ikke svare på hvor lenge tid det tar. Ansöken ligger i Gøteborg. Hvor lenge tid kan det ta tror dere?? Når får vi ett beslut??

• ebuer

Hej skantz81

Hun heter Agnes.

Når fikk dere händlaggare og når har dere ansøkt ??

• ebuer

Hej skantz81

Har ikke hun sagt når får dere ett beslutt?

Når hun kan se på papirene deres ?

Svar på tråden Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid