• Gabriella 592

Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg

Ska snart flytta isär från min dotters pappa. De flesta av mina vänner är gifta eller sambos, försöker därför på detta sättet att bredda bekantskapskretsen för mig och min goa, glada lilla tjej. Söker andra mammor med barn i ungefär samma ålder i Göteborg att träffa och umgås och leka med. 
    Inga konstigheter, hör av dig så ses vi över en play date!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-13 20:31
    Glömde skriva, jag är 37 år :)

• Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg
  • Tjejgöteborg

Hej igen! Tänkte höra om det är några som har lust att hitta på nåt lörd eller sönd? Kanske fika eller nå annat.. Som sagt, jätte roligt om vi kan bli ett gäng :)

• KaliaP

Hej hej! Hade varit jättekul att hitta på nåt i helgen! Lördag passar mig bäst. Fika låter mysigt :) Hade varit så kul om vi blev några stycken :)

• Gabriella 592

Åh synd, kan inte följa med på lördag :( Fullt upp då med att komma i ordning i flyttkaoset.
    Om någon/några vill ses nästa helg på söndag den 9:e så vore det jättekul.

• Tjejgöteborg

Får besök nästa helg o vet inte när hon åker på sönd (9:e) så jag får hålla det lite öppet om jag kan hänga med på nåt då.. Beror lite på vad, var och när ni tänkt ses :) följer tråden så får jag se vad ni bestämmer :) ha en bra dag allihop!!

• Jen1

Hej!
    Jag är också en ensamstående mamma. En liten pojk på 10 månader och vi bor i Göteborg. Får vi också vara med i gänget?

• Gabriella 592

Jen1, klart du och lillkillen får vara med! Va kul att så många har svarat! Tillsammans är man ju mindre ensam, eller vad säger ni? Ang söndag så ska det ju vara mulet men det är ju å andra sidan ingen nyhet i Gbg, vi kanske tycker lekplatsen i Trädgårdsföreningen eller Plikta är ett bra förslag? Annars kan vi ju gå till lekvåningen på Stadsmuseet och fika efteråt på caféet där? Bara förslag. Hur många är det som planerar att ses på söndag? Ta hand om er!

• kattihansson

Ni får gärna skriva när nästa träff blir så man kan hänga på då istället!! Hoppas ni får trevligt på söndag!

• Tjejgöteborg

Kul initiativ! Tror dock jag får hoppa denna gången.. Fortfarande osäker på när mitt besök åker på sönd. Men hoppas ni får en mysig dag o att vi ses snart ändå :) kram

• Norbi

Hej! Här är en till (29-årig mamma) som söker nya vänner:) Nyskild och har två små leksugna barn denna helgen (pojke på 2 år och flicka på 5 år). Någon som vill ses på Plikta och ta en fika?:)

Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg