• Gabriella 592

Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg

Ska snart flytta isär från min dotters pappa. De flesta av mina vänner är gifta eller sambos, försöker därför på detta sättet att bredda bekantskapskretsen för mig och min goa, glada lilla tjej. Söker andra mammor med barn i ungefär samma ålder i Göteborg att träffa och umgås och leka med. 
    Inga konstigheter, hör av dig så ses vi över en play date!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-13 20:31
    Glömde skriva, jag är 37 år :)

• Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg
  • Gabriella 592

Hej Norbi!

Jag kanske ska ha min dotter imorgon så ev. kan vi gärna ses imorgon. hör av mig asap.
    /Gabriella

• Norbi

Ja men vad roligt! Vi har planerat upp dagen idag men inte morgondagen:) Hör av dig när du vet! Kram

• Valhall

Det finns en grupp som heter citypolarna som är för sådana som vill umgås, träffa nya vänner osv, mitt ex är medlem i Gbg:s avdelning! Hon rekommenderar dom.

www.citypolarna.se

Må Oden stå eder bi!
  • Norbi

Tack för tipset Valhall! Japp, har smsat dig nu Gabriella! Kul det ska bli att ses!:)

• teaf

Hej! En man här som har en son född 04 på heltid.  Hittar gärna på något. Är också med i citypolarna där jag brukar lägga upp lite aktiviteter för barn och vuxna. Hör av er till mig så får ni mitt nick där.

• HSB

Jag är också ensamstående med en 2 åring och bor i Göteborg. Var i Göteborg bor ni?

• MammaYessica

Hej på er! Är denna tråd död nu. Eller är det möjligt att hänga på? Jag är ensam med en flicka på 2 och en pojke på 4. Bor i Ale utanför Gbg, men tar mig gärna in till stan. Separerade förra sommaren och flyttade då samtidigt ner från Dalarna, så barnfamiljer är det ganska så ont om i bekantskapskretsen. Och de som finns är par. Känns lite ensamt ibland:(

• Mlaejnaa

Hej,
    Ny här. Ensamstående mamma till en dotter på tre år. Själv är jag 35. Har många vänner men alla är i par så träffar gärna ny vänner i samma situation. Bor i Kungsladugård.

• Gabriella 592

Hej! Nej, hoppas inte att tråden är död! Jag har bara haft ganska mycket med ny livssituation, heltidsjobb, nytt jobb och liten universitetskurs ;). Så jag antar att jag har sällat mig till skaran av de frånvarande som jag så ofta beklagar mig över. Om någon drar igång en aktivitet så lägg gärna ut den här. Orkar för tillfället inte själv vara så aktiv.

Svar på tråden Ensamstående mamma med 2-åring söker nya vänner i Göteborg