Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Haft en hemsk natt med plutt som velat äta/snutta konstant sedan kl2300. Aldrig varit så här jobbig natt tidigare.
Funderar på om han inte är mätt eller om det är snutt behov.Kom ju ingen mjölk tillsist då han i vanliga fall äter
varannan eller var tredje timme. Ska till Bvc idag för vägning. Har napp i skåpet men vet inte om jag ska testa än, är ju rädd att han är hungrig.
Nå´n mer med extra snuttig bebis?
Jag sitter också och ammar 24/7.Omöjligt att honna med något annat just nu.
Jag har ett urlarvigt problem. Jag vet bättre än att gräma mig över sånt här. Alltså jag ser ut som en - ja jag vet inte vad... Hängande fettblobb.
Nu är min dotter två och en halv vecka och vågen har tvärstannat. 10 kilo kvar till ursprungsvikten. Jag vet att jag inte kommer kunna få en fast mage - fick aldrig det efter första barnet för nio år sedan, trots att jag till och från varit smal. Men nu bara hänger allt och det är valkar och fett maximus i överflöd och det är överallt! Hjälp!
Nu är jag påkopplad en maskin som ska ta mitt blodtryck var 20:e minut i 24 timmar. Blir ett roligt dygn, not! Mitt blodtryck ligger fortfarande högt efter graviditeten Trodde man skulle få njuta....