Fortsättningstråd-Vi som har BF Maj 2014
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Här kommer fortsättningstråden som vi kan följas åt i när allas bebisar har kikat ut
Jag hoppas att ni vill hänga på och diskutera lite om hur det går för de små liven...
Alltså hur länge håller avslaget på? Har tröttnat rejält... Inte för att det är så mycket nu 11 dagar efter födseln, kan gå nästan en hel dag utan att det kommer minsta lilla. Men sen poff! så sätter det fart igen.
Hur mkt bajsar era små? Min lille plutt gör det bara en gång om dagen, men inget igår. Har för mig att det var oftare.
Annars funkar allt kanon, sån lugn lite kille. Är dock förvånad att han är vaken långa stunder, typ 2 h. Vill på natten sova bredvid oss å gärna så nära som möjligt Babynestet var inget han gilla.
Var på bvc idag och min lilla plutt har gått upp bra i vikt. Väger 3552 nu efter 2 veckor (3310 i födelsevikt). Så amningen verkar ju funka, men hon äter ofta!!!
Tack Maribel, då kan jag slappna av lite Inget bajs idag heller men rejäla kissblöjor å amningen är ofta.
Ang avslaget så är det lika för mig. Har blivit väldigt sparsamt med rejäla tillriningar någon gång per dag.