Maggiloo skrev 2014-09-02 21:38:30 följande:
Det va första gången för mig med när jag blev gravid i april, men som sagt missfall även för mig i v10. Hade en knasig grav, började med små bruna flytningar och mensvärk ungefär då BIM skulle vara. Trodde ju då såklart att det va kört men sen visade testet positivt., men värken fortsatte så blev rädd att det kunde va utomkveds så blev hänvisad till gynakuten. Där kunde dom ej se någon graviditet så dom trodde det stötts ut, men fick ta hcg prov. Och ett nytt en vecka senare, då hade det ökat och det visade sig att jag va gravid. Men veckan efter v8 skulle vi köra första vul på kliniken, då visade det sig att embryot va för litet. Men hjärtat tickade, så fick komma på koll veckan efter och även efter den och då växte den å hjärtat tickade. Men givetvis när jag åkte på en resa började jag blöda. Så va en riktig bergochdalbana, hoppas den här gången att det kommer funka bättre!
Tack för tips MissKS! Har bara lite feber nu så avvaktar med tabletter men ska hålla koll om den stiger!!
Vår var inte knasig alls... Fick nidblödning, blev trött och känslig för lukter. Kissade positivt fram till v13. Även efter missfallet då. Fick skrapas och fick livmoderhalsinfektion... Så en berg och dalbana på andra sätt för oss...
Men nu är det vår tur!! :))