JenJoh5 skrev 2014-09-08 19:22:10 följande:
Har idag pratat med kliniken. Blir FET ibörjan av oktober efter nästa mens. Känns skönt att ha en plan igen iaf. Har telefontid med läkaren på onsdag så jag förhoppningsvis får lite extra progesteron vid nästa försök. Bör inte vara omöjligt då jag fått det tidigare av samma läkare så.
Under tiden jag läste så tänkte jag direkt om du ska ha någon hormon! :) Har du tittat på det där klistret som ska hålla kvar ägget? OERHÖRT poppis i Danmark! :)
Ska ni ta sprutor innan eller ni ska bara ha vaggisarna?
Troll lycka skrev 2014-09-08 21:16:15 följande:
Tack allihopa för svaren o kramarna!. Ursäkta, känns som jag varit väldigt ego sista tiden o bara skrivit om mig själv. Men jag tänker på er alla o håller allt jag har! Jättekram!
Och grattis Moolie!!
Jenjoh o kattflickan- kul då e vi fler som är igång igen!!
Tack!
Men man SKA få skriva att man mår dåligt!! Jag kommer ihåg mina dåliga nyheter. Och jag skrev BARA om det i säkert två veckor!! Men de flesta stod ut med mig ändå! Detta är en OTROLIG resa vi gör. Ingen kommer lindrigt undan i denna process... Man önskar inte sin värsta FIENDE detta... Eller hur? Så nog ska man få klaga!!
Kram på dig!!
Love is everything skrev 2014-09-08 21:37:05 följande:
Här är en till som inväntar mens och sen ska leta ÄL med hjälp av stickor, insättning förhoppningsvis i början av oktober. Ska bli väldigt intressant då jag aldrig haft egen ÄL tidigare...
Jag tyckte det var JÄTTE spännande med stickan!! :D Nästan varje morgon var jag eld och lågor! ;)