Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!
JenJoh: Varma kramar!
JenJoh: Varma kramar!
Love is everything: Progynon is the shit, det var med hjälp av det och Lutinus som det fungerade för oss nu
Kattflickan: Stort Stort Grattis!
MÄD: Stort Stort Grattis!!!!
Blomflugan: Vi körde på med ostimulerade FET gång på gång utan att de gav resultat men så fort vi fick testa stimulerat så fäste det. Så om ni orkar med ett försök till så tjata till er stimulerat försök.
Vi körde stimulerat med menopur denna gång för ägglossningen ville inte komma igång. Vad fick du för stimulering?
Love is everything: Jag hade kört med tabletter vid nästa mens om du redan testat ostimulerat och det inte fungerat.
Love is everything: förstår det, håller tummarna att mensen kommer snällt om två veckor så ni får köra igång!
Min älskade dotter: Håller tummarna för att pyret bara är lite liten och nästa VUL ska visa fin tillväxt. Förstår oron o skickar varma kramar!
Min älskade dotter: Skulle också behålla tiden, vad gör det om du får extra UL
Ego igen då... Men va iväg på vul idag. Bebis va i rätt strl och allt annat såg jättebra ut :)