• Kelsson1

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Karriärskvinna: Testa bara inte för  tidigt för då riskerar du bli ledsen i onödan. Med första fick jag svaaaagt plus på RD6 men den här gången först kring RD8 o var ledsen i flera dagar i onödan. Så vänta åtminstone till RD10 skulle vara mitt råd kanske till o med till RD12 för att vara rätt säker.

• Kelsson1

Blomflugan: Men vad roligt att läsa, Stort Grattis! Självklart håller jag tummarna ända in till förlossningen

• Kelsson1

Karriärskvinna: På FC i Stockholm säger de att en blastocyst ska fästa det närmsta dygnet efter insättning men kan självklart förekomma undantag.

• Kelsson1

längtar14: Jag kan inte rekommendera testa så tidigt. Med dottern testade jag positivt (svaaaagt) redan på RD6 och därför började jag testa lika tidigt den här gången men blev väldigt ledsen (i onödan) när jag fick bara negativt både RD6 och RD7 och först RD8 började jag få extremt svagt positivt. Så vänta gärna till RD10 innan test.

• Kelsson1

längtar14: Beklagar o skickar varma kramar

väduren2: Stort Stort Grattis!

Love is everything: Spännande, håller tummarna hårt!

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!