• Love is everything

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Jo, slemhinnan är jag inte orolig för... Men jag måste ha en äggblåsa som ska växa för att sedan kunna släppa. Och det verkade det inte finnas igår...

• Love is everything

Min älskade dotter: Fy, fasen... Hur kan dom göra så?? Har dom sagt att det är ok att köra så är det ju det. Dom kan ju inte starta upp fler än vad de kan ta emot! Kram till dig!!

Blomflugan: Men vad är det som händer med oss? Snacka om synkade... Hade du ingen slemhinna alls, 0 mm? När ska du tillbaka?

• Love is everything

Okej, men det går ju få barn på det viset med har man ju sett!

Slemhinnan var tjockare idag och en äggblåsa var 11 mm och såg väldigt lovande ut. Förväntad äl i helgen, kollar varje dag med äl-test. Nån spec tidpunkt man ska testa? Tycker det är smidigt på morgonen, men kanske skulle ta en gång extra på em till helgen...?

• Love is everything

Oj, så snabbt? Vad gör Menopur? Aldrig haft det... Framkallar det både ett ägg och en slemhinna? Skönt att vara pågång!

• Love is everything

Bra att du tänker på dig själv lite!! När har du tid för FET??

Själv var jag på nytt VUL igår och största äggblåsan var bara 9 mm, alltså 2 mm mindre än förra veckan... Avbryter nu med andra ord. Skiter i det här med naturligt, helt hopplöst att få till det. Ska börja med Progynon istället vid mensstart, men bara om den kommer runt jul, annars blir insättning mitt i nyårsdagarna.

• Love is everything

Håller tummarna för er som ruvar! Fattar inte hur ni kan hålla er så länge från att testa! :-P Själv börjar man dag 5...

Har du testat mer Blomflugan eller har mensen kommit helt? Kram

Tror förresten att jag sett att det är nåt på 60% chans med tinad blastocyst!

Här hos mig går det sådär, fortfarande ingen mens... Om mensen kommer julafton eller senare så får vi köra på den omgången! Håller tummarna för det!

• Love is everything

Välkommen tillbaka MissKS!!

Jag inväntar mensen så att jag kan börja med Progynon... Kanske är det så att det lyckas i januari så att barnen får samma födelsedag 9 månader senare?

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!