• Love is everything

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Så har jag alltid räknat också, alltså att FET är v. 2+5.

Själv är man på ruvardag 3 idag... Har så ont i magen att det känns som om jag skulle ha missfall och vara i vecka 10 eller nåt... Någon annan som känner igen sig? Haft molvärk sedan efter insättningen. Nu har den stegrat för varje dag plus att det hugger på vänstersidan idag? :-/

• Love is everything

Haft superstark molvärk sedan FET-kvällen, fick illamående igår och idag har det varit jättestarkt!
    Men.... När jag kom hem från jobbet hade det kommit blod! Blodblandad vattnig flytning, nästan oranget! Vad är det?? Hur är det möjligt?? Snälla nån som vet!!?

• Love is everything

Har massa molvärk och blöder mer nu, illamåendet är borta idag...
    Det konstiga är att min naturliga mens skulle kommit tidigast på fredag. Fem dagar innan verkar jättekonstigt!

• Love is everything

Tack för erat hopp! Blött mer idag, färskt rött... Pratade med kliniken och har höjt mitt östrogen till 1 tabl extra/dag. Om det blir ett nytt försök kommer de att göra annorlunda med min behandling iom att det är något som gör att kroppen inte behåller en graviditet.

• Love is everything

Tack för ert stöd och hopp!
    Det var minus idag med på rd9... De på kliniken sa att det kommer visa sig nu till helgen om det tagit sig eller inte. TD på måndag egentligen.
    Haft jättemycket molvärk idag och blött massor, känns inte positivt direkt!

• Love is everything

Det går inte alls... Blött i 8 dagar, TD idag egentligen, testade minus i fredags och slutade med medicinerna i lördags. Ska maila CA nu och se hur fortsatta planen ser ut. Skit och pannkaka...

• Love is everything

Testet idag visade minus...
    Borde man inte räkna detta som ett halvt försök? Då det sket sig redan efter ett par dagar, att medicineringen inte var tillräcklig...

• Love is everything

Hur går det för er?

Själv har jag kört en Letrozole-behandling och lyckats få till en jättefin ägglossning. Plussade på rd 4, i söndags med vår sista blastocyst!

Håll era tummar!!!

• Love is everything

MissKS: Då skiljer det bara en vecka på oss, jag är i v 15, 16 på fredag! Vad roligt!

Har dock fått en olidlig huvudvärk och ska till bm på fredag för att kolla blodvärde, blodtryck och urinsticka för säkerhets skull.

• Love is everything

Grattis till lyckat RUL!

Var på privat u-ljud i onsdags som visade att vi storebror ska få en lillebror! Tyvärr visade det även att bebis har cystor på hjärnan... Antingen helt ofarliga som växer bort eller väldigt dåligt pga ex trisomi 18. Livet suger verkligen ibland! Att det inte kan få gå felfritt nån gång...

• Love is everything

Vi ska på ultraljud på tisdag, domedagen så att säga.... Har inte varit jättenervös, inte tänkt så mycket. Jag väntar ju ett barn, det är en människa som rör sig och bökar där inne. Att han inte skulle komma ut till oss eller vara sjuk känns ofattbart och långt borta.

Grattis till flickebarnet Fröken Smilla!

• Love is everything

Det har gått bra, cystorna var borta och istället för att vara liten är lillebror större än normalt, närmare bestämt 25% större... Beräknas väga mellan 4,5-5 kg v. 40+0. Önskat snitt som blir om två veckor! V. 38 idag!

MissKS: När har du bf? Spännande att ligga så lika!!

• Love is everything

Herregud, mitt lååånga meddelande verkar inte ha skickats! Typiskt!
    Var svårt sjuk i havandeskapsförgiftning förra gången och sattes igång sent. Det blev en långdragen process och efter ca 18 timmar drogs han ut med sugklocka. Och efteråt vad jag nästan ännu sämre än innan, typ medvetslös. Sprack mycket och förlorade mycket blod. Kom igång jätte sent med amningen och det vill jag ska lyckas bättre denna gången. Vill att allt ska bli bättre denna gång... Bara 10 dagar kvar!!

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!