IVF hösten 2014
Jag skulle oxå bli förvånad om det skulle tagit sig då vi bara hann med 2 gånger förra veckan och vet inte ens om vi prickade in ÄL..
Blir roligt att följa din och alla andras resor..:)..
Testade positivt idag på RD 5. Nu hoppas vi att vi får behålla denna lilla guldklimp.
Uppdaterar, hade äggplock idag, 19 ägg. ET på onsdag.
Lilla0 - ET 25/8
MiaMorot - ET 27/8
TreTriss - ET 27/8
Moolie - FET 30/8
Calabalic - FET 2/9, TD 16/9
Bubby - ÄP 29/8, ET 3/9, TD 16/9
Saturnus - ÄP 1/9, ET 3/9, TD 17/9
Nickidocka - ÄP 3/9, ET 5/9
lucylight - ÄP 8/9, ET 10/9
Lokattis - Sputstart 31/8
Speck - Spraystart 2/9
trex2013 Sprutstart 11/9, Planerat ÄP v. 39 (3:e försöket)
sesanka - FET i naturlig cykel 17/9
Frugis- beräknad sprutstart 17/9
MissEmman: .Sprutstart 5/9. ÄP v.38
Hjälp mig tjejer!!!!
Vi har ju planerat lite ang när äl plocket är o så, då var ju planen att jag skulle ringa o sjukanmäla mig (har nytt jobb o har jobbat sen den 1/9) men ligger nu hemma med magsjuka o feber och jobbar även denna helgen...
Vad tror ni dem tänker? Kan man verkligen sjukanmäla sig två ggr inom två veckor? Känner mig så dum, men samtidigt är det ju viktigt!
Ingen på min arbetsplats vet om något om ivf pga jag går på ett vikariat i ett halvår o om allt går bra för både mig o att mina kollegor trivs med mig så väntas en fast tjänst! Vill därför ej säga något för att dem kanske inte vill anställa då!
Hjälp mig tjejer!!!!
Vi har ju planerat lite ang när äl plocket är o så, då var ju planen att jag skulle ringa o sjukanmäla mig (har nytt jobb o har jobbat sen den 1/9) men ligger nu hemma med magsjuka o feber och jobbar även denna helgen...
Vad tror ni dem tänker? Kan man verkligen sjukanmäla sig två ggr inom två veckor? Känner mig så dum, men samtidigt är det ju viktigt!
Ingen på min arbetsplats vet om något om ivf pga jag går på ett vikariat i ett halvår o om allt går bra för både mig o att mina kollegor trivs med mig så väntas en fast tjänst! Vill därför ej säga något för att dem kanske inte vill anställa då!