IVF hösten 2014
Tack så mycket för tipset=)
Godmorgon=))
Ville bara passa på o önska er ett gott nytt år och hoppas att ni får en fin dag=)
På 00:00 slaget skålas det med Pommac=))
Kram till er alla!!!
Grattis Längtan och Karro!
Hej på er kära vänner å kämpar... då är vi på G igen....
Har plussat igen ganska tidigt ännu har inte testdag förrens på söndag men har som sagt redan plussat. Men livrädd att det ska gå dåligt igen.
Detta är ju vår gång nummer 13 av återföring och inget barn ännu men varit gravid 10 av dessa 13 så det fungerar ju i allafall även om vi inte får till själva slutklämmen men denna gång ska det gå.... Nu kämpar vi på tillsammans ... kom igen och gott nytt år KRAM
I morse var det dags att ta ett nytt test och jag var rätt nervös. Hade just då ganska stort hopp men var ändå rädd för att få det där jobbiga negativa resultatet som vi fått sååå många gånger.
Efter bara några få sekunder dök ett starkt plus upp !!! Mycket starkare än det jag fick i måndags. Fy fasiken så galet. Jag är GRAVID! Kommer nog att ta ett tag innan detta sjunker in för jag fattar knappt det .
Om allt går som det ska kommer år 2015 bli det bästa i vårt liv. Önskar verkligen att det blir allas vårt år så jag håller tummarna för en massa positiva nyheter här framöver.
Gott Nytt År alla fina!
Stor kram !!