Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Någon som har tips om någon bra sida man kan köpa sommar kläder till bebisar? Var på ett köpcentrum idag...var inte mycket att välja på+ att brandlarmet gick:-P
Ja kappahls newbie-märke har mycket fint. Lindex newborn är också bra. Sköna omlottbodies t ex.
Vi börjar misstänka att vår lilla tjej har nån form av kolik varje kväll vid 21 börjar vår kamp med att trösta henne. Hon verkar ha så jäkla ont i magen
nån mer med samma problem?
Vi börjar misstänka att vår lilla tjej har nån form av kolik varje kväll vid 21 börjar vår kamp med att trösta henne. Hon verkar ha så jäkla ont i magen nån mer med samma problem?
Vi börjar misstänka att vår lilla tjej har nån form av kolik varje kväll vid 21 börjar vår kamp med att trösta henne. Hon verkar ha så jäkla ont i magen
Sempers Magdroppar är kanon till min lilla bebis, hon var väldigt gnällig innan på eftermiddagar/kvällar. En skön sak är att de dropparna bara behövs ges 1 gång om dagen.
Ang. Kläder Tack för tipsen klänning är super sött men aningen jobbig tycker jag:-P
Vi börjar misstänka att vår lilla tjej har nån form av kolik varje kväll vid 21 börjar vår kamp med att trösta henne. Hon verkar ha så jäkla ont i magen nån mer med samma problem?
Jag måste fråga, hur länge ammar ni per gång? I början var det vanligt för mig att sitta 30-45 minuter, nu 3 veckor gammal är det vanligast med 15-20. Tror att hon "lärt sig" suga effektivt nu :)
Mitt avslag var väldigt sparsamt sista veckorna och avtog helt för en vecka sedan. 3-4 dagar senare började jag blöda igen, inte mycket men mer än avslaget. Blöder fortfarande, fjärde dagen idag. Jag fattar inte, är det avslaget som kommit tillbaka och varför har den isåfall blivit rikligare efter att ha avtagit helt? Eller är det möjligt att jag redan fått min mens tillbaka TROTS att det bara gått 6-7 veckor sen förlossningen, trots att jag inte har mensvärk och blöder inte alls rikligt och trots att jag helammar? Någon som har liknande erfarenhet, kanske nån av er som fött barn tidigare?