septemberbarn08 skrev 2016-05-13 10:28:44 följande:
Så roligt att gå på bröllop! Jag träffade en av mina bästa vänner i förrgår som berättade att de kanske skulle gifta sig nästa sommar.. de har varit tillsammans 2,5 år så jag blev lagom avundsjuk;) vi har ju hållit ihop snart 10år och träffades 3,5år innan vi blev tillsammans så jag tycker det är dags för oss också.. ger sambon hintar lite då och då men han verkar inte nappa och när jag säger att han ju uppenbarligen inte VILL gifta sig säger han bara att "jag har väl aldrig sagt att jag inte vill".. nu ids jag inte hålla på mer, vill ju inte att vi ska gifta oss för att jag tjatar:/
Ja, kommer bli jättekul! Dom gifter sig typ 20 mil härifrån så har bokat in en hotellnatt på köpet ;) Bosse ska ändå sova hos sin farmor (premiär o sova borta!) så varför köra hem 2,5-3 timmar mitt i natten höggravid ;) så kan vi sova ut, äta hotellfrukost i lugn och ro för att sen köra hem :)
Haha, jag o sambon har varit tsm i 9 år iår och någon gång ska vi gifta oss, men just nu är det inte ekonomiskt aktuellt. Vi är ju bara 24 år så vi hinner innan vi är för gamla ändå ;) har sagt att innan 30 ska vi iaf vara gifta!