Villhaenbebbe skrev 2016-05-14 16:37:53 följande:
Jag känner verkligen tvärtom och känner att det här kommer gå galant (jag som får 14 mån mellan), blir däremot rädd att jag är alldeles för naiv och inte fattar hur kämpigt det kommer bli. För nu känner jag bara att han får komma, för det ska bli så mysigt med två små?? Men som sagt så blir jag rädd att jag kommer få en chock och gå in i väggen typ :/
Men jag förstår att det är tungt för dig, jag är i v 38 nu och bryter snart ihop över min kropp som gör så ont och är så extremt osmidigt! Så som sagt är lillebror välkommen ut.
Jag undrar om jag också är väldigt naiv, för jag har ställt in mig på att detta kommer gå galant! Klart det kommer vara jobbigt i perioder, men nu kommer ju liten ha någon att leka med på ett annat sätt än vad Bosse har haft!
Idag är det en månad till bf, och jag har en skräckblandad förtjusning inför förlossningen. Hade ju en lite komplicerad förlossning med lilleman där han kom ut snett, med hjälp av sugklocka, yttrepress och klipp - sen hamnade han ju på neo några dygn pga andningspåverkan. Denna gång vill jag ha revansch! Skrev förlossningsbrevet i veckan, något jag aldrig gjorde inför första förlossningen. Jag vet mer vad som komma skall, och denna gång ska det gå bättre!