• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Kpax
    Regnblomman skrev 2014-07-27 08:39:07 följande:

Såg nu enl denna sida har jag bf 4/4-15 får jag hänga med er ändå?

Vi kommer väl alla få mellan februari och april, klart du ska vara med!
  • Pyret 85
    Kpax skrev 2014-07-27 10:50:17 följande:

Jag hänger också gärna med här eftersom de andra trådarna blev skitstora och sedan flyttade till fejjan :)

30 år, första graviditeten för både mig och min sambo, och bf 7/3 om jag har räknat rätt.

Vi ska till bm på inskrivning imorgon, spännande!

åh vad kul med inskrivning redan. 

Jag ska på hälsosamtal 8/8 (första lediga tiden) och då bokar vi nog tid för inskrivning i v12.
  • Pyret 85
    Kpax skrev 2014-07-27 10:51:12 följande:
    Vi kommer väl alla få mellan februari och april, klart du ska vara med!
    precis, var beräknad till 27/3 med sonen men han kom den 11/3.
  • Pyret 85

ser ju nu att tråden ligger under första barnet. Detta är dock inte mitt första barn, hoppas jag kan vara med iaf

• Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-27 10:55:42 följande:

ser ju nu att tråden ligger under första barnet. Detta är dock inte mitt första barn, hoppas jag kan vara med iaf

Haha, njaaa... ;)

Jomen nu kör vi på den här, alla som vill är väl välkomna!
  • Kpax
    Pyret 85 skrev 2014-07-27 10:52:21 följande:

åh vad kul med inskrivning redan. 

Jag ska på hälsosamtal 8/8 (första lediga tiden) och då bokar vi nog tid för inskrivning i v12.

Jaha, jag kanske bara ska på hälsosamtal? Trodde det var samma som inskrivning, men får ju inget ultraljud eller nåt så tidigt.
  • Madelia

Hej! Jag hänger väldigt gärna också på här :) är 27 år, första barnet, bf 1/3 beräknat på senaste mensen. Jag går in i v.10 imorgon, var på hälsosamtal hos bm för 2 veckor sedan och ska på inskrivning och provtagning om 3 veckor.

Fick tidigt missfall i februari, så har lite svårt att glädjas nu i början, men hoppas verkligen det ska gå vägen den här gången :)

• Pyret 85
    Madelia skrev 2014-07-27 11:17:06 följande:

Hej! Jag hänger väldigt gärna också på här :) är 27 år, första barnet, bf 1/3 beräknat på senaste mensen. Jag går in i v.10 imorgon, var på hälsosamtal hos bm för 2 veckor sedan och ska på inskrivning och provtagning om 3 veckor.

Fick tidigt missfall i februari, så har lite svårt att glädjas nu i början, men hoppas verkligen det ska gå vägen den här gången :)

välkommen!
    Usch beklagar missfallet och hoppas den lill' i magen vill stanna kvar nu.
  • Madelia
    Pyret 85 skrev 2014-07-27 11:22:49 följande:
    välkommen!
    Usch beklagar missfallet och hoppas den lill' i magen vill stanna kvar nu.
    Tack så mycket :) Det hoppas verkligen jag också! Jag blir hemskt nojig över allt jag läser om mf och ma också, det är lite på gott och ont att läsa allt man kommer över ;)
  • Teresiat

Grattis till allas plus!! Hoppar också in här :) FB känns inte aktuellt än så länge för mig... Hänger inte så mycket på Facebook oavsett så skriver mkt hellre här.

Ska vi göra en bim lista? Jag kan börja så får man kopiera texten och fortsätta fylla på? :)

BIM-LISTA BF MARS 2015
    10/3 - Teresiat, 26 år, Umeå, första barnet

Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?