BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Vi hade planerat att åka hem idag men väljer att stanna en natt till. Tror vi har fått till amningen även om det gör ont. H började med att amma ordentligt igår kväll och sen ville han inte sluta. Känns inte som om jag fick sova alls. Har lite problem med liggamning men orkar heller inte gå upp hela tiden så vi försökte under natten även om jag låg helt spänd och rädd för att mosa honom. Är glad över att det finns ett stöd här även om jag nog inte frågar dem tillräckligt mycket. Jag tycker dock det är jobbigt att han vill amma i princip varje timme. Svårt för mig att sova som verkligen behöver några timmars sömn till. Men mannen har försökt ta H när han sover så jag får lite mer kvalitativ sömn. Längtar till mjölken ska rinna till och hoppas det blir lite mindre intensivt då.
Är det fler som inte riktigt känner av knipreflexen när det gäller att kissa? Eller inte kände den precis i dagarna efter fl? Kom det tillbaka sen? Har inte vågat bajsa sen fl så nu har jag tagit microlax för att få ut det som finns. Det var inte så smärtsamt som jag var rädd för men det dröjer nog ett tag innan jag vill krysta ut det.