Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Här har det börjat komma roströda flytningar..... *suck*
Här har det börjat komma roströda flytningar..... *suck*
Än så länge är det väääääldigt sparsamt, syns nu bara som en beige antydan i trosskyddet.
Får se om mensen kommer imorgon!
Jag får nog se mig som besegrad för den här gången. Mina röst ömmar knappt längre, jag har mer mensvärk och nu imorse hade jag ljusröda flytningar, så mensen lär dyka upp idag/imorgon.
Nästa ÄL bör vara ca 28 november, nästa BIM borde hamna på den 12 december ungefär. Jag ändrar i listan bara mensen kommer igång på allvar.
Åh typiskt Minxy! Men jag håller ändå en liten tumme för att det är någon mellanblödning och att mensen trots allt inte kommer.
Håller förstås alla mina tummar för er som närmar sig bim! Och alla oss andra också.
Jag är lite frånvarande från bebisverkstan mentalt just nu. Jag och maken har kastat oss in i helt galna husspekulationer som tar upp i stort sett hela min mentala kapacitet just nu! Eller åtminstone det som blir över mellan jobb och småbarnsliv... Eller nja... i ärlighetens namn inkräktar det nog lite både på jobb och familjeliv... Imorgon ska vi till banken och inom kort kommer vi veta om vi alls är med och slåss .
Det är banne mig inte ok att vara såhär skengravid :(
Hur kan mina bröst ha varit vansinnigt ömma sedan ÄL+8? Hur kan jag ha haft mensvärk sedan 6 dagar tillbaka? Det är inte trevligt att ha mensvärk nästan en hel vecka innan skiten kommer :(
Har mörkt bruna flytningar, sparsamma. Gissar att mensen kommer imorrn.
Jag hoppas att de här konstiga "symptomen" bara berodde på att kroppen strulade lite efter att jag plockat ut spiralen. Jag vill inte ha det såhär varje månad framöver! :(
Janna: åh nej, kom mensen hos dig också?! Jäkla skit rent utsagt :(
Lilla my: ja vad skulle man inte ge för ett plus :/
Är det något annat som också tynger dig för tillfället?
Problemet är att kroppen aldrig kommer tillbaka efter ett år av P-spruta.. :/
Jag skulle tagit sprutan i juli men gjorde det inte.. Men ingen mens ännu.. Så därför ingen äl.:/
Nu i dec flyttar vi till större bostad, för att kunna få en liten kotte... Men ägglossningen visar sig inte ens.. * suck *
Kram alla
Mammave: tja, mina bröst förändras ständigt beroende på om jag går upp eller ner 2 kg i vikt, men sår har jag inte fått. Jättebra att du kollar upp det även om det säkert inte är något farligt. Vi måste ta hand om våra kroppar :)