Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Dagens kurva:
Dagens kurva:
Ja jag tyckte också det kändes bra att tempen steg till 36,8 :)
Åh vad tiden går långsamt!
Jag testade imorse eftersom jag kände metallsmak i munnen igår kväll + att jag gick och kissade hela tiden. Det kändes precis som vid UVI, fast utan det onda liksom.
Här bränner tårarna bakom ögonlocken, det känns så jävla hopplöst just nu... Men jag ska försöka fokusera på arbetsintervjun och se till att jag får jobbet. Om jag byter jobb så känns det mer okej med ytterligare några misslyckade månader... Och så hoppas jag att läkaren hittar felet och att det är lätt att åtgärda, för något måste vara förändrat hos någon av oss med tanke på att det inte tar sig (tidigare har det tagit max 6 månader att bli gravida, ofta kortare tiden så).
Tog ett nytt test nu i smyg på jobbet (testoman som jag är)
Det MÅSTE ju vara ett plus, eller?!
BIM-5 idag.
Hoppas det tar sig på första ägglossningen Lectin, ibland är tabletter väldigt bra !!!!
Jag har också tagit ett till test, var orolig för att jag mår hyffsat bra i mina tidigare graviditeter har jag mått jätteilla och kräkts mycket!!!!! Så glad, för det var det svar jag ville ha på testet ska försöka sluta att vara så nojig!!!
Lectin; jag och min karl har inte heller varit synkade när det gäller önskan om ett till barn, jag har tänkt på det i 6 år...men det har inte varit läge, men nu var det min karl som som var mer på!
Det ordnar sig nog...ibland kan tiden vara bra! Känner själv att gosa med bebis är något vi båda längtar efter och vara långledig från jobbet är inte helt fel det heller! Det är mycket som väger in tycker jag hoppas ni kommer fram till det beslut som funkar för er
Ni som plussat ska ni ringa BM snart el avvaktar ni lite?
Janna84; härligt, att ni fick en bra läkare...hoppas att det blir plus nu
Ringde BM i måndags, ska dit den 7 jan, fick min BM som jag hade med sonen...för 6 år sedan, hon är jättebra och vi hade alltid roligt på träffarna ! Ska bli kul o se henne igen Men jag kommer nog inte bli erbjuden kub, då ska man vara minst 35! Jag kommer vara 34 när bebis kommer!!! Men vill ha ett vul i v12 för att se att bebis lever!
Jag passar på att skjuta en tidig nyårsraket och meddelar att jag är gravid!
Jag har dock fått små blödningar både igår och idag så jag försöker att inte ha för höga förhoppningar. Trots blödningarna är det ett stort framsteg för oss att bli gravid efter nästan 3,5 år!
Dock känns det som det blir ganska ensamt i denna tråd. Det känns som de flesta plussat, utom jag Vilka är fortfarande kvar och skriver som inte plussat? Iskristall och Lectin och jag? Ngn jag missat?
Hmmm, upptäckte just att halva vänstra kinden är full med finnar (brukar inte ha finnar, utom när jag var gravid med dottern)....
VeronikaK: usch... nej..vad jobbigt! Hemskt när man gått över v. 12, för då är de värsta veckorna över! Har själv ett sent missfall i bagaget. ..i v. 19, hade till o med köpt vagn då, men sen blev min dotter till, men det tog 10 månader! Sköt om dig och känn efter vad ni vill, och kör på det!!
Har följt tråden lite då och då, och hållt tummarna åt er! Hoppas det blir många januaribebisar
Är själv i v. 22 nu, väntar en liten flicka! Men nojar om det mesta, känns som att ju äldre man blir, så oroar man sig mer!
Först oroar jag mig för att inte bli gravid, sen för att få behålla, först har man v. 12 som mål, sedan rul, sedan . v.24....inte lätt inte!!!! Känns som man inbillar sig det mesta, när man får symtom...har jätte vattniga flytningar. ..och då får jag för mig att tänk om det är fostervatten. ....! Så drygt...att hjärnan är så tokig...på mig själv!
I alla fall...följer er och håller tummarna åt er!!
Gjorde ett test i morse bim-4 vågar jag vara försiktigt positiv?
Lecitin; Stort Grattis till +, har inte varit inne här på länge!! Min lilla tjej har hunnit bli 7 månader, går så fort! Njut av graviditeten och när bebis kommer, så härligt! Jag har till och med börjat fundera på ett fjärde barn!!! Min karl vill ha det!!! Får se hur det blir....så kul grattis igen!!!!????????
????? Ska vara
Jag blev gravid på vårt andra ivf-försök Går in i v.8 i morgon (7+0). Såå illamående med ser med skräckblandad förtjusning fram emot tidigt vul på fredag, måtte allt se bra ut!
Kram på er tjejer!