Pratsjuk 35+ försöker få en trea
Mens
Mens
Grattis mammave!
Nej GrönaDruvan inte du också Men du, njut av vinet! Sen är det nya tag som gäller!
Åh Lectin, men vi fortsätter hålla tummarna!
Men Lectin! Så trist! Att det ska vara så svårt
Är nog inte gravid längre :( Har börjat blöda :(
Hur går det för tjejer?
Jag verkar få en lång cykel. I förrgår och i går morse hade jag äl-sekret. Men från igår eftermiddag har det försvunnit helt. Trodde det var äl på g, men nä Tempen ligger fortfarande lågt så nån äl har jag inte haft.
Ska på vul på fred för att kolla. Det kmr fortf lite brunt, men bara lite så får "domen" på fred...
Fick se ett litet hjärta picka idag <3 Men hon kunde inte se varför jag blött. Så nu hoppas jag fem veckor går fort och att pyret stannar
Hej igen..
varit off ett tag men ändå läst och följt er kamp och strävan. Är imponerad av er Lectin och iskristall (och er andra) som orkar kämpa vidare trots besvikelsen varje månad. Jag har saknat er så ska försöka vara lite mer aktiv framöver. Gick in en sväng och läste på bim-Tråden och då slog det mig att flera som var med i tråden i början ska föda sina bebisar nu snart. Och vi är inte ens gravida än....kändes tungt i hjärtat..
Vi kämpar oxå på, inget plus än. Men har gjort en början till utredning. De kan inte hitta några fel på varken mig eller mannen. Också lite frustrerade, vad gör vi för fel då liksom? Nästa steg är att kolla äggledarna så det är fri passage, spolning eller vad det kallas. Så fram till dess kör vi på som vanligt. Nu är det den eviga väntan på bim som hägrar, nedräkning. Bim ca 28 juli.
och stort grattis till mammave