Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hihi, kul med tester. Men tråkigt att det inte visade plus, men det är å andra sidan väldigt tidigt än. Håller tummarna

Här mår jag illa o fortsätter med mina inbillade symptom. Märkligt att man helt plötsligt börjar hitta en massa symptom, som troligen är inbillning....

• mammave

Micka: då har vi bim samtidigt! Men jag kan även ha tre dar senare, lite ojämn cykel

• mammave

Micka: klen tröst, men fem månader är inte lång tid egentligen. Men jag vet att det känns som en evighet

• mammave

Micka: jo jag vet att det är jobbigt varje gång mensen kmr.

Tänkte inte testa förrän efter bim (om det alls behövs). Detta är bara 1a försöket så tar det lugnt än

Symptom: illamående, känt av magen, aning ömma bröst, kissnödigare (tror dock en del är inbillning bara)

• mammave

Lectin: vad är EDS? Brukar du ha regelbunden mens? Hoppas på noll mens imorgon.

Panda79: får du äl varje månad ändå? Är det 1a försöket nu? Är oxå snart 35, så känner oxå att det är tid nu.

• mammave

Men vad bra att äl funkar bättre för er

Iskristall: hur gammal är du? Är det inte efter 35 typ det blir svårare?

• mammave

Och det är väl väldigt individuellt oxå så man vet ju aldrig. Hoppas dina ägg är bra nu när äl är bättre

• mammave

Min mamma blev gravid när hon var 39 och det var oplanerat, så för vissa spelar nog inte åldern in alls.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea